Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro
Robi2008-03-06 15:18:31 // 4806
Miért érdekel? Van olyan ember a Földön, aki normál vizsgára viszi az öreg Alfáját? :)
pb_2008-03-06 00:21:10 // 4805
A fémhálós fékcsövekkel mennyi az esély rá, hogy 1 autó átmegy, 1 normál vizsgán?
Wickey2008-03-05 23:59:11 // 4804
attól, hogy valami jóképességű ledrehált belőle vagy öt kilót :D
nemtom, de úgy emlékszem nem divat csak úgy két ujjal megemelni a lendkereket :)
nemtom, de úgy emlékszem nem divat csak úgy két ujjal megemelni a lendkereket :)
prooF_752008-03-05 21:01:17 // 4803
Mitől lett papírvékony a lendkerék? Amúgy próbálhatsz feszíteni az lmm rugóján, de a gyári beállítása a legjobb.
Wickey2008-03-05 20:24:57 // 4802
Hát, elmondom mi az amit furcsállok pöttyöt az autómon: picit ingadozó de amúgy stabil alapjárat, extrém durva gázreakció, kis fordulaton kis terhelésnél 1-2-3-ban durván rángató autó, papírvékony lendkerék a motor oldalon. Fordulaton jó, sőt, kifejezetten tetszik, de ez elvileg bevásárlósautó kéne hogy legyen: a 24V GTV lesz majd a sporteszköz.
Persze van még pár dolog, amit ellenőrizni kell: fals levegő, gyújtás, másik LMM, ezek jutnak így hirtelen eszembe.
Persze van még pár dolog, amit ellenőrizni kell: fals levegő, gyújtás, másik LMM, ezek jutnak így hirtelen eszembe.
Ali762008-03-05 19:10:47 // 4801
Mesélj, a sor4-nél állítólag nem gond, az lesz a következő, ja és ez 1,6-os kuplung volt, ergo lényegesen kisebb, mint a a 2 literesé, abból mégtöbbet lehet leszedni:)
Elviekben többet nyerhet az ember, mint a váltófogaskerekek könnyítésével és lényegesen olcsóbb:) Én is tartottam tőle, hogy vége lesz az egyenletes kardánjárásnak, de tökéletes!
Elviekben többet nyerhet az ember, mint a váltófogaskerekek könnyítésével és lényegesen olcsóbb:) Én is tartottam tőle, hogy vége lesz az egyenletes kardánjárásnak, de tökéletes!
Wickey2008-03-05 19:02:47 // 4800
A fémhálós fékcső tervben van, de csak a gtv-re.
Viszont nekem a motor oldali lekönnyített lendkerékről nincsenek valami túl jó tapasztalataim eddig...
Viszont nekem a motor oldali lekönnyített lendkerékről nincsenek valami túl jó tapasztalataim eddig...
Ali762008-03-05 19:00:03 // 4799
NaTo2008-03-04 16:38:36 // 4798
Sau! ilyen nálam is van időnként. Fogalmam nincs, mi adja, de nagyon jó. :)
Néha már egész turbós feelingem van. :)
Néha már egész turbós feelingem van. :)
prooF_752008-03-01 00:56:51 // 4797
Ezt én se értettem sose, hogy minek rak mindenki háttérzenét. Hisz a motorhang már magában zene!
Kazes☻2008-02-29 23:50:53 // 4796
Egyáltalán, minek az ilyesmire háttérzene?
atika2008-02-27 19:23:40 // 4795
Gratula!Nagyon szép a formája, kár hogy már nem menthető!Nézegettem régebben csak akkor köszöntött be a pici lányunk az életünkbe és így nemis mentem el megnézni!Nem gondoltam hogy ennyire kukás már!7 éve állt ott?Felsóhajtott a gazdája hogy végre eltüntették a kertből!
Vader (a Gróf)2008-02-27 18:13:56 // 4794
Az operatőr sziszeg így a gyönyörtől...:D
Saughassy2008-02-27 10:19:36 // 4793
Nekem is ilyesmi hangja van (volt-lesz:), szerintem vmi turbulencia lehet a baszott nagy legszurohazban gazelvetelnel. Imadom. :)
Marek2008-02-27 10:19:07 // 4792
Mi a pálya váltóguru, jó lesz Attila váltója?! :))
Majd okosítsd ki milyen olajat vegyen bele, nehogy ezen múljon...
Kívácsi leszek az "új" szinkronokra! :)
Majd okosítsd ki milyen olajat vegyen bele, nehogy ezen múljon...
Kívácsi leszek az "új" szinkronokra! :)
Ali762008-02-27 10:15:17 // 4791
Te másképp látod, mint általában, Te Alfettás szemmel látod:))) Most letakarva áll, és így kivülről ponyván keresztül is burtális a forma:) Ráadásul ki vannak szedve a rugói és le vannak eresztve a gumik, ezért olyan lapos, mint porsche:)
Kár, hogy nem 7 éve találtunk rá, akkor még autó lehetett volna belőle....
Kár, hogy nem 7 éve találtunk rá, akkor még autó lehetett volna belőle....
pityke2008-02-27 02:16:06 // 4790
van ebben még sok használhato cucc gratulálok hozzá : )
Fészi2008-02-27 01:05:05 // 4789
Imádom ezt a gépet, van róla pár nagyfelbontású kép is a neten
jimbo2008-02-26 23:23:11 // 4788
Nem is tudom, olyan mintha lefújószelep hangja lenne hallható, amikor elváltja a fokozatokat a srác, pedig 3.0 V6. Kár,h van alatta háttérzene, mert így nem vehető ki pontosan.
Kazes☻2008-02-26 23:11:27 // 4787
Nagyon vadállat! :-)
Vader (a Gróf)2008-02-26 23:01:57 // 4786
Harap a gép..:P
Alfetta QO 3.0 V6
Alfetta QO 3.0 V6
Ali762008-02-26 10:19:56 // 4785
Jaja, csak alkatrész, és abból is kevés menthető:)
ghosty92008-02-26 08:58:44 // 4784
"Vagy csak alkatrész? :)"
Akkor is kell rajta dolgozni. :-)
Akkor is kell rajta dolgozni. :-)
Tocsa2008-02-25 18:15:21 // 4783
Grat az új szerzeményedhez !! :) Hát kell rajta dolgozni ! Vagy csak alkatrész? :)
Kazes☻2008-02-25 11:10:35 // 4782
És mennyibe fájt, ha nem vagyok indiszkrét? :-)
Ali762008-02-25 08:18:57 // 4781
Sajnos a kasztniból nem sok menthető, de van pár dolog. (sárvédők elöl, 4 ajtó, géptető, stb) Apróságok is vannak, amik csak ebayen horror összegekért szerezhetőek be. Van 4 gyári kerék, ami Jimbonak az OT-hez szintén aranyat ér:) Ma egy kicsit alaposabban átfésülöm a gépezetet aztán meglátjuk. Annyi mindenesetre sokat elárul, hogy két ásóval kellett megközelítenünk szegényt és 10 perc ásás után tudtunk egyáltalán rákötni egy kötelet....
TDI752008-02-25 05:45:03 // 4780
Kitartást hozzá! Asszem kelleni fog :-))
prooF_752008-02-25 02:30:46 // 4779
leveszik róla a megmaradt alkatrészeket:))
Gábor(figi75)2008-02-24 21:01:06 // 4777
Ebből hogyan üzitek ki ezt a 50 kiló rozsdát? :-O
jimbo2008-02-24 20:58:37 // 4776
Norbika2008-02-24 20:52:50 // 4775
Azt a géptetőt nehogy lefényezzétek!Nagyon ultra így is!Gratulálok a géphez!!!
martin-i2008-02-24 14:43:38 // 4774
Gratulálok az expedícióhoz! nagy kaland lehetett... :-)
jimbo2008-02-24 08:38:53 // 4772
Egyébként nagy kár érte! Igazán szép lehetett még anno '98-ban, sajna nem akkor leltünk rá.
jimbo2008-02-24 08:31:34 // 4771
Nincs mit! Együtt szenvedtük meg a tegnapot. Ami meg az értékét jelzi, azért egy kósza járőr a végén csak le akart kapcsolni minket és tréleren lévő kocsi papírjait kérte:) Egyébként a képenek még szebb, mint a valóságban
Ali762008-02-24 08:27:21 // 4770
Ali762008-02-24 08:23:15 // 4769
Én nem kedvelem a dieseleket:) Mindig benyásaim voltak, azt szoktam meg, annak a hangját szeretem, annak a tisztaságát, a karbik szívóhörgését és persze a teljesítményt:) nekem nem teccik, hogy egy "GT"-be dieselt raknak és így gazdaságosabbá teszik, aki sportkocsit akar az ne akarjon gazdaságos üzembentartást, annak legyen a menetteljesítmény a legfontosabb:) (Kombi diesel jaguar, Alfa GT diesel, "Ferrari Diesel wagon spaceplus") Nem rossz a diesel, csak arra nem jó ahogy én szeretem használni az autómat:) És azt se mondom, hogy nem lenne jó egy modern dieselmotoros Alfa a hétköznapokra, de akkor is az Alfettával mennék szivesebben:)))
Robi2008-02-23 13:28:08 // 4768
Erről kár vitatkozni. Az Alfák többé-kevésbé mindig is sportosak voltak. És ha létezik pl 1.6-os benyás 75-ös, akkor van létjogosultsága a 2.4 TD-nek is, ami simán körbeautózza az 1.6-ost.
Arról nem is beszélve, hogy Alfáék időben felfedezték azt, amit más, degenerált márkák csak évekkel, vagy évtizedekkel később: a dízelé a jövő. És láss csodát, már mindenki orrba-szájba common rail dízeleket gyárt, a benzinmotorok fejlesztése pedig eljutott odáig, hogy csak vergődnek. Most ezzel a rétegzett keverékképzéssel próbálkoznak, de semmivel sem jobb, mint a régi benyások, csak jobb a károsanyag-kibocsátása. Na bumm. A részecskeszűrős dízelé még jobb. A nem részecskeszűrősé is jobb, csak abból apró részecskék jönnek, ami nem egészséges, mert túl apró. :)))
A versenypályák még a benyás gépeké, de már ez alól is van kivétel, lásd PDTDI. Kár, hogy ebben Alfáék nem kapcsoltak időben. Fejlődni kéne. Régen a Alfa Romeok előzték meg a korukat, nem a jürgenvágenek.
Arról nem is beszélve, hogy Alfáék időben felfedezték azt, amit más, degenerált márkák csak évekkel, vagy évtizedekkel később: a dízelé a jövő. És láss csodát, már mindenki orrba-szájba common rail dízeleket gyárt, a benzinmotorok fejlesztése pedig eljutott odáig, hogy csak vergődnek. Most ezzel a rétegzett keverékképzéssel próbálkoznak, de semmivel sem jobb, mint a régi benyások, csak jobb a károsanyag-kibocsátása. Na bumm. A részecskeszűrős dízelé még jobb. A nem részecskeszűrősé is jobb, csak abból apró részecskék jönnek, ami nem egészséges, mert túl apró. :)))
A versenypályák még a benyás gépeké, de már ez alól is van kivétel, lásd PDTDI. Kár, hogy ebben Alfáék nem kapcsoltak időben. Fejlődni kéne. Régen a Alfa Romeok előzték meg a korukat, nem a jürgenvágenek.
Gábor(figi75)2008-02-23 08:32:45 // 4766
Nem azért,de én sportosnak érzem az Alám attól,hogy nem olyan a hangja! :-))
És még nem nagyon bírtak velem az utakon sem! :-)
És még nem nagyon bírtak velem az utakon sem! :-)
pityke2008-02-23 00:43:57 // 4765
szerintem ennek 2.4-esnek kellene lennie : )
prooF_752008-02-23 00:36:38 // 4764
Ha azt vesszük hogy az Alfa alapvetően egy sportos autó, viszont a dízel motorok nem éppen a sportosságukról híresek, akkor egyszerűen kikövetkeztethető a végeredmény.
Az egy másik dolog, hogy a dízel Alfák a dízelek mezőnyében sportosnak számítanak, de most nem az volt a kérdés:) És ne tagadd le, hogy erősen kacsintgattál nemrég a benzines 75-ök felé!
Az egy másik dolog, hogy a dízel Alfák a dízelek mezőnyében sportosnak számítanak, de most nem az volt a kérdés:) És ne tagadd le, hogy erősen kacsintgattál nemrég a benzines 75-ök felé!
Gábor(figi75)2008-02-22 19:37:21 // 4762
Igen ügyes vagy,ezzel választ kaptam mind a 2 dologra!:-P
Marek2008-02-22 19:35:57 // 4761
És nem vagyok kiváncsi a ti véleményetekre!!! :-)
Gábor(figi75)2008-02-22 18:52:43 // 4758
Te miből gondolod ezt,ha jobban megnézzük lehet,hogy több a dizel Alfa mint a benyás! :-P
És nem vagyok kiváncsi a ti véleményetekre!!! :-)
És nem vagyok kiváncsi a ti véleményetekre!!! :-)
Whiteskull2008-02-22 18:47:14 // 4757
Akkor egy kicsit megtámogatom Wickey véleményét. :)))))