Három MiTo kontra Budapest

2008-10-14  Tedi
Három MiTo úgy döntött, nyakába veszi a nagyvárost és hírnevet csinál magának.
Hírek >> 2008  

De ehhez szükségük volt három sofőrre is. Ezen már ne múljon, az Alfa Amore és az Alfa Romeo Club Magyarország kiválasztott tagjai örömmel vállalták a missziót.

Nem volt semmi dolga a három MiTónak, egyszerűen csak annyit kellett dugózniuk és feltűnő helyeken járniuk, amennyin csak bírtak. Kaptak ünneplő ruhát is szép, nagy matricákkal, hogy még feltűnőbbek legyenek. És elindultak.

Bejárták egész Budapestet. Megfordultak a belvárosban, dugóztak, menekültek a parkőrök elöl a Népligetben, átmentek a Megyeri hídon, miközben végigjárták a vadiúj M0-ást, sőt, elhúztak egy Tupoljev 154-et is, de egyikük - amelyiknek a szíve csücske volt Csepel, a maga lelakott gyárépületeivel - egy kis külön utat is megtett.

Persze nem volt ez olyan felhőtlen számukra. Egyrészt kétnaponta új sofőrt kaptak, másrészt pedig meg kellett bírkózniuk a városi közlekedés minden egyes IQ-harcosával. Felüdülés volt nekik kicsit elhagyni a belvárost és ezt az érzést nem is rejtették véka alá. Amint 100 fölé kúszott a mutató egyből vidámabban mozogtak.

Több mint egy héten keresztül riszálták magukat a városban. Nem mondhatni, hogy elfáradtak. Sőt, a bámuló tekintetek, az érdeklődők hada inkább feltöltötte őket energiával. Egyszerűen jól érezték magukat. És öregbítették a márka hírnevét.

A repülőtéri fotózás helyszínéért köszönet a Ferihegy Repülőgép Emlékparknak.

Kapcsolódó írásaink:

Kapcsolódó galériák:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Selmak2024-04-15 12:47:38 // 6832
pl. csomagter vilagitas kapcsolo!

Az kb 5 perc után lekapcsol ha nyitva hagyod.
berobbantam2024-04-13 19:02:43 // 6831
Szia.
Azt írtad több villamos szakinál is volt már.Nekik meg kellett volna találni a baj forrását.Én mérnék egy töltést alapjáraton és fordulaton is.Utána megnézném mennyi áramot vesz fel a kocsi nyuhalmi állapotban.Azt se tudom hogy használod.Nekem anno az 1.4 benzines bravát 3-4 hetente ki kellett vinni a városbol.A rövid utak sok indítózás leszopálta az akkut.Pedig nem ment rajta világítás nem használtam a klímát.Az 56 diesel.A klíma zene tompított nonstop üzembe van.De annak még sincs ilyen nyűgje.Pedig napi 8 km az átlag köröm 5 megállással.Az előző akku majd 4 évig tűrte ezt télen nyáron.Pedig noname volt.
zgi5212024-04-13 17:15:51 // 6830
sztem ez egy vegtelen egyszeru hiba lesz csak
senki nem gondol ra.
pl. csomagter vilagitas kapcsolo!

gyujtas nelkul csekkolni kell a bizti tablat, hogy hol
folyik tovabbra is aram nyugalmi allapotban.

igen, tudom nehez kompetens szakit talalni😳