Három MiTo kontra Budapest

2008-10-14  Tedi
Három MiTo úgy döntött, nyakába veszi a nagyvárost és hírnevet csinál magának.
Hírek >> 2008  

De ehhez szükségük volt három sofőrre is. Ezen már ne múljon, az Alfa Amore és az Alfa Romeo Club Magyarország kiválasztott tagjai örömmel vállalták a missziót.

Nem volt semmi dolga a három MiTónak, egyszerűen csak annyit kellett dugózniuk és feltűnő helyeken járniuk, amennyin csak bírtak. Kaptak ünneplő ruhát is szép, nagy matricákkal, hogy még feltűnőbbek legyenek. És elindultak.

Bejárták egész Budapestet. Megfordultak a belvárosban, dugóztak, menekültek a parkőrök elöl a Népligetben, átmentek a Megyeri hídon, miközben végigjárták a vadiúj M0-ást, sőt, elhúztak egy Tupoljev 154-et is, de egyikük - amelyiknek a szíve csücske volt Csepel, a maga lelakott gyárépületeivel - egy kis külön utat is megtett.

Persze nem volt ez olyan felhőtlen számukra. Egyrészt kétnaponta új sofőrt kaptak, másrészt pedig meg kellett bírkózniuk a városi közlekedés minden egyes IQ-harcosával. Felüdülés volt nekik kicsit elhagyni a belvárost és ezt az érzést nem is rejtették véka alá. Amint 100 fölé kúszott a mutató egyből vidámabban mozogtak.

Több mint egy héten keresztül riszálták magukat a városban. Nem mondhatni, hogy elfáradtak. Sőt, a bámuló tekintetek, az érdeklődők hada inkább feltöltötte őket energiával. Egyszerűen jól érezték magukat. És öregbítették a márka hírnevét.

A repülőtéri fotózás helyszínéért köszönet a Ferihegy Repülőgép Emlékparknak.

Kapcsolódó írásaink:

Kapcsolódó galériák:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Attis2025-10-16 14:45:02 // 6857
Szia! Nekem 1.4 multiair van 105LE (tahát sima szívó).
Július közepén vettem Németországban szintén a feleségemnek. :) (2011-es 115ezer km-rel).
-A hátsó kerékcsapágyak biztos, hogy gyenge pontot jelentenek ezt több helyen is olvastam. Mire hazaértem vele és itthon intéztem a rendszámot, addigra nekem is megadta magát a bal hátsó. Öröm az ürömben, hogy viszonylag egyszerűen cserélhető akár otthoni körülmények között is.
-Több helyen olvastam, hogy az első lengéscsillapító toronycsapágyai is időnként cserérre szorulnak, erről még nem tudok nyilatkozni.
- A csomagtérátvezetőben a kábel(ek) szakadása is típushibának mondható, akár csak a 159-esben.
- első lámpabúrák mattulása.
- külföldi fórumokon olvastam, hogy a kormány perselye kiszárad(hat) egy idő után és akkor alacsony sebességnél, ha tekered a kormányt akkor "nyikorgó" hangot ad. Ezt azóta én is felfedeztem, egyenlőre még nem találtam megoldást rá. (Azon kívül, hogy szereljem/szereltessem ki és vigyem el kormánymű felújításra).

Nekem hirtelen ennyi jutott eszembe.

Ezek elég bagatel dolgok, ezektől függetlenül sem bántam meg, hogy megvettük az autót. Szerintem jól lehet vele közlekedni, el is lehet férni benne és még a csomagtartója is egész használható, ha pedig ledöntöd a hátsó üléssort akkor tényleg rengeteg minden belefér.
Kazes☻2025-10-15 16:43:55 // 6856
Én a motorhoz tudok annyit hozzászólni, hogy remek... nálunk 95 lóval egy Stiloban munkálkodik, remekül... igaz nem egy telivér ménes, de nem is arra való. :)
szana82025-10-14 14:00:24 // 6855
Sziasztok,

Gondolkodunk a feleségemnek egy Mito vásárlásán. Mivel leginkább városban lenne használva, így a legkisebb 1.4 szívó amit nézegetünk. A keret kb 1.5 millió. Találtam a hahun párat ami ebbe az összegbe belefér és talán nem a lelakott kategória. A kérdésem az lenne, hogy mire érdemes ezeknél figyelni vásárláskor? Van e valami típus hibája? Vezérlés csere periódus? Annak a költsége stb. Minden tanács érdekelne.
Előre is köszönöm.