Mutasd

>> Szerviz2015-12-10

Halk nyüszsögő hang, majd hangosabb, végül ékszíj megint visított (:
2 feszítőgörgő kicserélve, meg újra kapott egy új ékszíjat.

Közben rászántam magam az olajcserére is. Alámentem Édikémnek, aztán fel is jöttem az aknából. Az olajleeresztőcsavar precízen körbegányolva valami tömítőanyaggal. Irány a szerelő ( persze előtte futottam egy-két "haveri" kört ). leeresztő csavar nem engedett, úgyhogy heggesztettünk rá egy anyát, szerencsénkre így fellazult. Olajat leengedtük, kitakarítottuk a furatot, megnézegettük,hátha van valami repedés - gondolva hogy nem véletlen volt összegumizva a fél teknő. Szerencsénkre nem találtunk semmit, ami feltűnt,hogy nem volt a csavar alatt alátét, valószinú ezt helyettesítették a pasztával. Pótoltuk, csavar (heggesztett anyával, sajna nem volt kéznél másik,de legalább legközelebb könnyebb dolgom lesz.) visszakerült,és pöpecül üzemel (:

castrol magnatec di 5w-40 olaj került bele.
( 233 764 km )

A szerelőnél 4000 et otthagytam, meg lett még heggesztve a kipufogóm. Ezen kívül kicserélgettem a levegőszűrőt,pollemszűrőt .