Tagok >> berobbantam >> 159 Berlina >> Blog
- Típus:159 Berlina
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2009
- Színe:Fekete
Alapvetően nem volt problémám a gyári fejegységgel.Egy dolgot kivéve.A pendrivot nem tudtam kedvem szerint működésre bírni.Vagy véletlenszerűen játszott 5-10 számot,vagy csináltam lejátszási listát amiböl lejátszott pár számot aztán csend.Teljesen rapszódikusan működött.Volt hogy 2 szám után csend lett,máskor napokig tette a dolgát.Az őrületbe kergetett😀A vége az lett,hogy vettem egy 2 dines pioneer fejegységet használtan.Ha már tudta vettem mellé egy tolató kamerát.Jó ötletnek tünt hogy rendszámtábla tartóba épített legyen,így nem kell bajolni a felfogatással.Na ez nem jött be.A tartóba ugyanis nem áll meg a rendszám.Így kiműtöttem belőle a kamerát és felfogattam a két rendszámtábla világítás közé.A kábelét a gyári átvezető gumin vittem be a csomagtartóba.Kifelé lefelé fúrtam rá egy lukat majd mikor a helyén volt minden sziloplasztal telibe kinyomtam.A kábelt a bal küszöbborítás alatt vittem előre majd a biztitábla alatt be a középkonzolba.A fejegységhez adták a gyári szerelő keretet.Na ez 1 mili híjján nem fért be a középkonzolba.Kireszeltem.A blue&meenek is mennie kellett.Igaz azt írták több helyen,hogy bent kell hagyni.El is kezdett villogni a kilóméter számláló amit egy proxi rendezéssel orvosoltam.Beépítő keretet is gyártottam.Plexiböl vágtam egy lapot ami szépen passzol a középkonzolba.Ezt ráragasztottam a rádió takaró keretére és lefújtam feketére.Nem voltam hajlandó 20+ ezret adni a beépítő szettért ami ráadásul sokaknak nem is passzol szépen.Kellett még egy canbus adapter,hogy működjön a multikormány.Ez fájt kicsit mert többa került mint a fejegység🙄.pozitívum,hogy legalább jó.Összedugtam és ment minden gomb rögtön.Ha már így belemerültem rendbe tettem az ajtókat is belülröl.A négyböl kettőnek már oda volt a tömítése.Még nem ázott be az autó de már látszott a kléder gumin a víz esőbe.Mind a négyet ujratömítettem.Az összes lógó csavart meghúztam.A hiányzó kábelrögzítéseket és törött patentokat pótoltam.Ha már hozzáférhető volt az ablakemelő síneket megkentem szilikon zsírral.A jobb hátsó ajtóban lévő már a végét járta.Az egyik vezető fül már le volt törve rolla.Így ezt cseréltem.Lassan késznek nyilvánítom az autót😀