Sziasztok!
Sokáig gondolkodtam, hogy mit is írjak a GT-ről (semmi rosszat nem tudok). Az eladás elsődleges oka a használt GT-k árainak alakulása volt. Ár szempontjából nagyon alul van értékelve.
(2018.10.30.) Az eladás: körülbelül 2 hónapot hirdettem. Ez idő alatt 3 vevő jött megnézni. Végül egy próbakör után láttam, hogy tetszik a vevőnek. Kérte, hogy vizsgáltassuk át egy általa kiválasztott szervizben. Az autót gépre rakták és hibakódmentes! egy dolog amitől féltem az pedig, hogy emelik fel az autót, nem akartam, hogy összenyomják a küszöbömet megint. A két felső-első lengőkar cserés volt, annak ellenére, hogy 5000 km lehetett az alkatrészekbe. Átvizsgálás csak arra volt jó, hogy ott helyben döntöttem el, semmit nem engedek a vételárból. Végül sikerült mindent megbeszélni. Töltjük az okmányokat és egy másik GT-jön a benzinkútra. Végeztünk mindennel haladtunk a kocsihoz és mellette áll a másik GT a gazdájával, látta, hogy írtuk a papírokat a kúton. Jót beszélgettünk. Átadtam a kulcsokat, 1 perc múlva kiabálnak, hogy baj van. Nem hittem el, de letört a kilincs, (amikor elmentem vele a találkozó helyszínére akkor pedig nem nyitott ki, hiába nyomkodtam a kulcsot) nagyon nem akarta, hogy elvigyék!
3év és 38.000 km, minden pillanata élvezetes volt! :)
Elérkezettnek láttam az időt az olajcserére, ha lehet hinni a szervizkönyvnek, akkor 30.000! km volt az olajban, hát remélem, hogy nem így volt.
Olaj: Selenia WR 5 -30 PE / 17.000 FT
Levegőszűrő: Gyári / 4000FT
Olajszűrő: Gyári / 4000 FT
Üzemanyagszűrő: Meat & Doria / 7200 FT.
Munkadíj: 9000 FT
Összesen: 41200 FT
Véletlenszerűen ránéztem a szervóolaj szintjére, a minimum környékén volt a szintje. Vettem olajat és feltöltöttem, kicsit könnyebb lett a szervó is.
Termék: Tutela GI/A-2500FT
+2 év műszaki, minden hiba nélkül. Volt egy új légszűrőm, kicseréltettem azt is.
A felső turbócső csere után az alsó is cserélve, bár nehezen de hozzáfértünk. :D Azért a KUL-on való részvétel nem maradhatott el. :)
Feltűnt, hogy igencsak elkezdett kormolni a gép, meg egy pár ló is elszökött. Talaltam egy jó 3 centis repedést a felső turbócsövön. Kicseréltük 16ezer magyar forint ellenében. Füst megszűnt és a lovak is visszatértek. :D
KM állás: 192.634km
Olaj: Selenia WR 5-40 (17000 Ft)
Üzemanyagszűrő: 6000 Ft
Olajszűrő : 2500
Munkadíj: 7600 Ft
Minden cserélt szűrő gyári.
Végre elkészült a felni felújítása és festése, valamint megjött a festékem a féknyergekre is. Délután gyorsan el is vittem a gumishoz. Másfél óra múlva minden kész is volt. Szerintem elég jól sikerült minden.
Szerdán megrendeltem a Matador MP47 Hectorra 3 nyárigumikat. A 225/40R18 mellett döntöttem, elvégre 8.5j-re, azért kell a 225. Kiváncsi leszek milyen lesz.:D
Sikerült eladnom a komplett 17-es nyári garnitúrámat. Pár óra múlva már be is szereztem egy 18x8.5-s Brock B6 szettet. Igaz, hogy nem gyári és fel kell újítani, de ennek megfelelő volt az ára is. :D