A tegnapi és a mai nap elérkezett a dízelek rémálma a kettős tömegű és a kuplung csere.Az előzmény,hogy pár hete fémes kattogó hang jött a váltó felől és a kuplung kinyomásakor megszűnt. Hát akkor csapágy meghalt és amúgy is már kemény volt a pedál meg fent is fogott már. Rákészültem a kettős cserére bár nem érzetem semmi rázást leállításnál kottyanást de mikor lekerült a váltó örömmel konstatáltam,hogy nem is kell.Semmi baja hibátlan állapotban volt, annyit mozdult kb.mint egy új.Így a szimering csere után ment is vissza a helyére.Kapott mellé egy új szett Valeo kuplungot,mert a csapágynak vége volt a tárcsa szintén már jól megvolt kopva és a szerkezet is látott már jobb napokat.Hamar ment az egész meg is lepődtem rajta,hogy a kolegám,hogy szórja össze. Csak a váltón lévő munkahengerrel szívtuk meg. Kicsit már folyt, akkor csere.Viszont a tartójából elég szopás volt kivarázsolni de sikerült egy Brembo került a helyére. Közben kicseréltük még a rezon csövet is.Kompletten cseréltük az első féket elég szar volt már mikor megvettem a kocsit de most,hogy szét volt szedve és a kettőst nem kellett cserélni így kapott egy Brembo Max vágott tárcsát Brembo betétekkel és Brembo fékcsővel.Így most ez első fékről is le van a gond. A kuplung meg egyszerűen vaj lett.











2
361
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Zenebutik
- Filmek
- 164-166
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV