Mutasd

>> Szerviz2019-03-02

Egyik nap, amikor tartottam hazafelé, 60-70 km/h felett bal oldalról búgást hallottam, sajnos a kerékcsapágy adta meg magát... SKF kerékcsapágyat kapott, elvből mondta a szerelőm, hogy olcsóbbat ne rakjunk bele, nem szeretné, ha vissza vinném neki pár hónap múlva... Kicserélte, azóta hibátlan minden:)

Közben párhuzamosan már 2 hete rakoncátlankodott a csomagtartó zár, jelezte, hogy nyitva van a csomagtartó amikor bevolt csukva.. mellé Hill holder hiba is társult, aztán jött a tolató lámpa, ködlámpa, nem értettem, hogy mi lehet a gond... Hill holdernél olvastam, hogy a kumplunk mögött van egy kapcsoló, ami elkophat és a cseréje megoldja a problémát. Ezt raktam bele: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F161693676365
Ez se oldotta meg a problémát, a hiba ugyanúgy fenn állt.. Mivel a zár is aggasztott, a tolató lámpa is, így a csomagtartó és a csomagtartó ajtó közötti kábelezést megnéztük hátha ott van kontakt hiba.. Sajnos igazunk is lett, a kábelek voltak tulajdonképpen elszakadva megtörve a gégecsőben ( Képet csatoltam ). Forrasztás következett, gége csőbe vissza, és minden hiba megszűnt az autón, a hill holder is :D Néha az ideget eszem vele, hogy ilyen kis apróságokat csinál, de egy kis odafigyeléssel megoldható a hibaforrás...

SKF kerékcsapágy: 41 000.-
Izzók ( Tolató izzó, ködlámpa izzó ): 3000.-
Munkadíj: 16 000.-

Km óra állás: 150 674