Nem gondoltam volna, hogy lesz egy 3.0 v6 gtv-m valaha is 😄
Nemsokára kap új olajat és egy vezérlés szettet. Előttem is jó gazdái voltak: kapott egy motor generált, koni lengéscsillapítókat, eibach ültetőrugókat, poliuretán szílenteket, belseje is nagyon szép állapotban van.
Vezérlés szett (Dayco), vízpumpa (Hepu), összes lengőkar (Trw), gyári új szívósor ezzel se lesz gond még nagyon sokáig (elég lassan jött meg~2 hónap). Jelenleg műszakilag hibátlan már csak egy futómű állítás kell, szívósor csere óta sokkal jobban húz kisebb fordulaton is és a fogyasztás is kevesebb lett egy kicsivel, szebben is indul.
Km.: 245.500
Kuplung pedálom beesett.. kinyomócsapágy, kuplung szett (LUK), főtengely szimering, főtengely szíjtárcsa, hosszbordás szíj csere (Contitech), első féktárcsák (BREMBO), bal első kerékcsapágy (SNR)
Km.: 242.000
Selenia wr 5w-30 olaj, gyári üzemanyag szűrő, UFI olajszűrő, champion levegőszűrő, karbonos pollenszűrő, új olaj leeresztő csavar.
Km.: 238200
Új projektorok a lámpába, új bosch abs jeladó, gyári új szervó cső
Km.: 236500
5 hónapja van meg az autó, eddig cserélve lettek: 2 külső féltengely (skf), 4 új állító anya a gátlókra, futómű állítás, 4 dugattyús nagy brembo fékek.
Km.: 235.000