Mutasd

>> Tuning és extra2017-08-16

Engem is elért az EGR miatti rángatózás. 1500-as fordulaton részterhelés mellett úgy rángatott a gép mint egy bakkecske. Először persze próbáltam humánusan hozzáállni a dolgokhoz, MAP-EGR tisztítás, de semmi eredmény. Az EGR olyan tiszta volt, hogy csak csodálkoztam. Két megoldás maradt, új egér vagy új fal. Sok hezitálás után végül meggyőztem magam, hogy falazni fogok. Pontos műszaki rajz alapján 1,5mm-es saválló anyagból ki lett üttetve CNC-n a lemez, majd kb 10 perces szereléssel be került a helyére. Hibajelenség azonnal megszűnt. Manky-val felvettem a kapcsolatot a szoftveres kiírás miatt és még érdeklődtem felőle egy kis optimalizálás után, mivel az autóm butított belga 115 LE csak. Megbeszéltük, hogy leutazok hozzá és megcsinálja. Hát én azért ennyire nem gondoltam, hogy fel lehet piszkálni. Megnézte az élőadatokat, teljesen jók az injektorok meg minden, ebből ki lehet (kell) hozni minden túlzás nélkül 150 LE-t és 350 Nm-t. Picit elbizonytalanodtam, hogy jó lesz-e ez nekem ill az autónak, de meggyőzött és nem bántam meg. Egy teljesen más autót kaptam vissza. Sokkal jobban, magabiztosabban vezethető, ugrik egyből. Fogyasztásom azóta város:7,4 országút:5,2-5,4. Regenerálási időszak 7-800 km 60% várossal.