Tagok >> _Ata_ >> 159 TBI TI >> Blog
- Típus:159 TBI TI
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2009
- Színe:Ezüst
Eljött az idő kicserélni a kuplung szettet és kettőstömegü lendkereket. (174.000Km) Csöri-ről sok jót olvastam már itt a fórumon, de csak megerősteni tudom: nagyon korrekt, közvetlen, profi. Amennyire meg tudom oldani mostantól csak hozzá fogom vinni az autót, ott jó kezekben van :) Köszönöm szépen itt is.
Mivel már eléggé nyikorgott a fék és "válluk" is volt a tárcsáknak, ezért cseréltem a garnitúrát, márka: ATE. Eddig nincs velük semmi gond.. :) 163.000km
Olajcsere 10.000Km után ismét megtörtént, valamint Xenon lámpákat cseréltem, mert az egyik már szemmel láthatóan más árnyalattal világított. A új lámpák: Philips XenStart D1S 85415 4200K. Kicseréltem a váltó alatti konzolt és a közpékonzolt is teljesen újra, az előző tele volt horpadásokkal...
Sikeresen átestünk a műszaki vizsgán, előtte a váltóolajat lecseréltettem. Nagyon ráfért, eléggé elhasználódott volt a leengedett olaj.
Egy kisebb szervizelésen esett át az autó: kicseréltettem a termosztátot ( nem volt fixen 90 fokos a víz, ugrált 80-90 között), illetve kapott új gyertyákat (NGK). Úgy érzem simábban jár a motor, nincsenek mini rezgések 80km/h-nál sem.
10.000 KM után olaj + szűrők cserélve. Két új hátsó gumi felrakva, mert a régiek külső szélei kopottak voltak (Uniroyal Rainsport 3) A bal hátsó rugó el volt törve, az összes cserélve Einbach-ra.
Bár volt vezérlés csere szervízkönyv szerint 120.000-nél, biztos ami biztos lecseréltettem.
Jobb oldalon alsó lengőkar cserélve nyikorgás miatt (trw), valamint hátsó lengőkar szilentek cserélve. Sajnos szervíz közben kiderült, hogy a bal hátsó rugó el van törve, ezért ezt minél előbb cserélnem kell.