Mutasd

>> Szerviz2010-01-30

2008 július: komplett futómű felújitás és beállitás, bal első felni fényezése és 2 db michelin pilot sport felszerelése, olaj- és szűrők cseréje (114,5k km, selénia AR20k), ugyanis európai körútra indulunk a géppel.

2008. aug: az utat megjártuk: Budapest - London - Párizs - Orléans - Clermont ferrand - Nizza - Pisa - Róma - Verona. durván 6ezer km, 3 fővel, Londontól púpra rakva. Egyetlen izzó sem égett ki, nemhogy komolyabb probléma. Thank goodness

2008 év vége: az autó jobb oldalát enyhén meghúzta egy zseniális női sofőr, igy az egész oldal fényezve lett, szerencsére 95%ig hibátlan munkát végzett az fényező szaki

2009 vmikor tavasszal: ismételt olajcsere. betartjuk a 13ezer km körüli csereperiódust

2009. júliusban ismét vezérlést cseréltettem, mivel picivel több mint 3 éve történt, nem játszunk a tűzzel. Generátorszij tárcsák is cserélve lettek.

2009 ősz: a jobb oldali féltengelyen megadta magát egy csapágy, kellemetlen hangok igazolták a csereérettségét. Jani barátom ismét hibátlanul dolgozott, hibának lőttek
2009 dec vége: a kocsit már a hóban sem használtam, az első leesett csapadék után felszabaditottam a garázst, letakartam a gépet, és még 2010 feb végéig elő sem hozom