A GT-be került a korábbról megmaradt és eddig az SW-ben jól szolgáló csomagrögzítő háló (amit még a korábbi GT-ből tettem át), mert az SW-be kis feleségemtől kaptam egy új gyárit, ami ide passzol

Névnapom alkalmából kis feleségem meglepett két gyári rögzítő hálóval.
Szuper! Nagy az örm! A hétvégén be is kerül az autóba. :-) (kerül egy a csomagtér aljára és egy az ülés mögé is, a kalaptartón már volt :-))


Sajnos a bal oldali emblémát végül cserélni kellet. A szalonban a régi, ismét szétvált alumínium lóhere helyett adtak egy újat, amelyet most sebészi precizitással, finom mozdulatokkal a sárvédő ívéhez igazítva úgy tűnik sikeresen felragasztottam. Még a kislányunknak is tetszik. Már csak az alumínium tükörborítás cseréje maradt. :-)





Bár elsőre tökéletesnek tűnt az új alumínium QV embléma íve és a gyári ragasztó minősége, de egy hét után a gépszörnyet a barlangból elővéve vettem észre, hogy elengedte a ragasztó. A háromszög fekete műanyag alapja ugyan tökéletesen odaragadt a sárvédőre, de arról levált az alumínium lap. Sajnos teljesen le kellett vennem és új ragasztóval visszaragasztani a fekete alapjára. Most tökéletesnek tűnt, remélem holnapra nem jön le, mert akkor vissza kell majd vinnem a komplett emblémákat és kérnem kell helyettük újakat! :-)




Tegnap felkerült az új formátumú (alumínium) négylevelú lóhere. Szép alumínium háromszög alapra került a zöld négylevelű lóhere. Jó újítás, mert így az acélkék színhez is jól megy embléma.






Természetesen nem hagytuk ki!
Még a régi GT-vel (most Bazsi gondos kezeiben) is sikerült közös fotót készíteni :-)



Megpróbáltam Halesz téli kerekének segítségével demonstrálni, hogy milyen is lenne a V6 grafit színű felnivel. Nem igazán jött be a sötét szín, illetve az is problémát okozott, hogy a nagy 330-as fékere nem lehet feltenni a sima 17-es GT felnit, maximum csak odafogatni lazán egy csavarral, de forgatni tilos!. Így az az ötlet sem jött be, hogy Zsolti kerekein marad a gépszörny, amíg én lefényeztetem a gyári 7,5x17-es kereket. Marad az ezüst szín, ami így kipróbálva talán jobban is tetszik. Esetleg, majd egy jó cserekerékkel még megkísérlem a fényeztetést, de biztosan nem sötét grafit színre, inkább olyanra, mint amilyen a Q2 alu tükörháza volt. :-)







Bár kilométer még csak 49.057 van az autóban, de mivel öt éves már elmúlt, kicseréltettem az összes szíjat, feszítő és vezető csapágyat, illetve a vízpumpát is, biztos ami biztos. Persze az olaj, olajszűrő és levegőszűrő csere is megtörtént, minden gyári alkatrésszel, számlával. Csörinél terveztem a műveletet Várpalotán némi beszélgetés és autómustra mellett, de nem tudtam most erre egy-két napot rászánni, ezért maradt a praktikusabb megoldás. Az Autóház Budaörs, mint márkaszerviz tényleg korrekt ajánlatot adott, így ott csinálták meg a teljes nagy szervizt és olajcserét is. Így a vezetett szervizkönyvbe újabb pecsét került :-) Átnézték az autót és reményeimnek megfelelően mindent rendben találtak. Most jó ideig újra csak élvezni kell az autózást és a megtett kilométerek.
gondoltam erről is megemlékezem:
amikor megérkezett az autó, még a vizsgáztatás előtt felkerültek a gyári szerelésű gumikat felváltó új Bridgestone nyári abroncsok :-)
szép és jóóó :-)
gondolkoztam a 18-as kerekeken is, de ahogy nézem a fotókat, egyre jobban tetszik ez a ritka 7,5X17-es küllős gyári felni, ami csak a 3.2 V6-hoz járt, szerintem marad! :-) a színe talán grafit lesz majd :-)


2
692
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Giulia
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth