Tagok >> G-MANNđ >> Blog
Természetesen nem hagytuk ki!
MĂ©g a rĂ©gi GT-vel (most Bazsi gondos kezeiben) is sikerĂŒlt közös fotĂłt kĂ©szĂteni :-)



MegprĂłbĂĄltam Halesz tĂ©li kerekĂ©nek segĂtsĂ©gĂ©vel demonstrĂĄlni, hogy milyen is lenne a V6 grafit szĂnƱ felnivel. Nem igazĂĄn jött be a sötĂ©t szĂn, illetve az is problĂ©mĂĄt okozott, hogy a nagy 330-as fĂ©kere nem lehet feltenni a sima 17-es GT felnit, maximum csak odafogatni lazĂĄn egy csavarral, de forgatni tilos!. Ăgy az az ötlet sem jött be, hogy Zsolti kerekein marad a gĂ©pszörny, amĂg Ă©n lefĂ©nyeztetem a gyĂĄri 7,5x17-es kereket. Marad az ezĂŒst szĂn, ami Ăgy kiprĂłbĂĄlva talĂĄn jobban is tetszik. Esetleg, majd egy jĂł cserekerĂ©kkel mĂ©g megkĂsĂ©rlem a fĂ©nyeztetĂ©st, de biztosan nem sötĂ©t grafit szĂnre, inkĂĄbb olyanra, mint amilyen a Q2 alu tĂŒkörhĂĄza volt. :-)







BĂĄr kilomĂ©ter mĂ©g csak 49.057 van az autĂłban, de mivel öt Ă©ves mĂĄr elmĂșlt, kicserĂ©ltettem az összes szĂjat, feszĂtĆ Ă©s vezetĆ csapĂĄgyat, illetve a vĂzpumpĂĄt is, biztos ami biztos. Persze az olaj, olajszƱrĆ Ă©s levegĆszƱrĆ csere is megtörtĂ©nt, minden gyĂĄri alkatrĂ©sszel, szĂĄmlĂĄval. CsörinĂ©l terveztem a mƱveletet VĂĄrpalotĂĄn nĂ©mi beszĂ©lgetĂ©s Ă©s autĂłmustra mellett, de nem tudtam most erre egy-kĂ©t napot rĂĄszĂĄnni, ezĂ©rt maradt a praktikusabb megoldĂĄs. Az AutĂłhĂĄz Budaörs, mint mĂĄrkaszerviz tĂ©nyleg korrekt ajĂĄnlatot adott, Ăgy ott csinĂĄltĂĄk meg a teljes nagy szervizt Ă©s olajcserĂ©t is. Ăgy a vezetett szervizkönyvbe Ășjabb pecsĂ©t kerĂŒlt :-) ĂtnĂ©ztĂ©k az autĂłt Ă©s remĂ©nyeimnek megfelelĆen mindent rendben talĂĄltak. Most jĂł ideig Ășjra csak Ă©lvezni kell az autĂłzĂĄst Ă©s a megtett kilomĂ©terek.
gondoltam errĆl is megemlĂ©kezem:
amikor megĂ©rkezett az autĂł, mĂ©g a vizsgĂĄztatĂĄs elĆtt felkerĂŒltek a gyĂĄri szerelĂ©sƱ gumikat felvĂĄltĂł Ășj Bridgestone nyĂĄri abroncsok :-)
szép és jóóó :-)
gondolkoztam a 18-as kerekeken is, de ahogy nĂ©zem a fotĂłkat, egyre jobban tetszik ez a ritka 7,5X17-es kĂŒllĆs gyĂĄri felni, ami csak a 3.2 V6-hoz jĂĄrt, szerintem marad! :-) a szĂne talĂĄn grafit lesz majd :-)


Ma a visegrĂĄdi kirĂĄndulĂĄs utĂĄn vĂ©gĂŒl "leesett" elĆröl a kis rendszĂĄm. Szerintem vĂ©gleges helye a napellenzĆn lesz, Ăgy biztosan nem veszĂtem el. :-))


megjöttek a megrendelt kiegĂ©szĂtĆk, nĂ©hĂĄny mĂĄr fel is kerĂŒlt:-)
ami vĂ©gĂŒl Ășj lesz:
-Ășj gyĂĄri vĂĄltĂłgomb (zavart, hogy karcos volt a közĂ©psĆ betĂ©t)
-elĆre a lökhĂĄrĂtĂłba kĂ©t Ășj facelift-es dĂszrĂĄcs krĂłm betĂ©ttel
-jobb oldali ajtĂłhatĂĄrolĂł (picit kattogott)
-gyĂĄri alu tĂŒkörborĂtĂĄsok (folyamatban)
-a bal oldalon egy Ășj mƱanyag kĂŒszöb krĂłm betĂ©ttel (karcos volt a beszĂĄllĂĄsoktĂłl a krĂłm betĂ©t)
-Ășj gyĂĄri szĆnyeg garnitĂșra
-ja, Ă©s megvan a B tĂpusĂș kis rendszĂĄm is :-) (lehet, hogy vĂ©gĂŒl a napellenzĆn vĂ©gzi)








Ma megrendeltem nĂ©hĂĄny kiegĂ©szĂtĆt:
-elĆre a lökhĂĄrĂtĂłba kĂ©t Ășj facelift-es dĂszrĂĄcsot krĂłm betĂ©ttel
-jobb oldali ajtĂłhatĂĄrolĂłt (picit kattogott)
-gyĂĄri alu tĂŒkörborĂtĂĄsokat
-a bal oldalra egy Ășj mƱanyag kĂŒszöböt krĂłm betĂ©ttel (karcos volt a beszĂĄllĂĄsoktĂłl a krĂłm betĂ©t)
-Ășj gyĂĄri szĆnyeg garnitĂșrĂĄt
Ăgy lesz minden tökĂ©letes. :-)
Egy kihagyhatatlan ajĂĄnlat alakalmĂĄval mĂ©g 2011-ben hozzĂĄm kerĂŒlt az utolsĂł magyarorszĂĄgi 3.2 V6 GT. MĂĄr akkor is elvarĂĄzsolt Ă©s magĂĄval ragadott az a hang Ă©s Ă©letĂ©rzĂ©s, mĂ©rhetetlen jĂłkedv, amikor az ember hallja egy V6 duruzsolĂĄsĂĄt Ă©s vezethet egy ilyen remekmƱvet. Az elemi erĆ Ă©s stĂlus egyesĂŒlt, amikor megalkottĂĄk. Kis csalĂĄdomra gondolva azonban mĂ©gis egy SW lett a kiszemelt ĂĄldozat Ă©s racionĂĄlis döntĂ©s eredmĂ©nye, Ă©s megvĂĄltam ettĆl az Ă©lmĂ©nyautĂłtĂłl. Az SW szĂ©p, jĂł, praktikus, igazi vagĂĄny csalĂĄdi autĂł, amely ezzel a felszereltsĂ©ggel igazĂĄn Ă©lvezhetĆ. Ennek ellenĂ©re mĂ©gis valami Ʊr maradt bennem Ă©s nem hagyott nyugodni a V6 emlĂ©ke.
NĂ©hĂĄny hĂłnapos nĂ©zelĆdĂ©s, tĂ©pelĆdĂ©s utĂĄn rĂĄtalĂĄltam egy kihagyhatatlan ajĂĄnlatra. A hirdetĂ©seket böngĂ©szve egy igazĂĄn megkĂmĂ©lt Ă©s jĂł ĂĄllapotĂș GT 3.2 V6-ot sikerĂŒlt kiszemelni (NĂ©metorszĂĄgban az Orosz KonzulĂĄtus, illetve konzul 2. Ă©lmĂ©nyautĂłja volt). Minden követ megmozgattam, hogy valahogy megszerezhessem. Az Online AutĂł segĂtsĂ©gĂ©t kĂ©rtem. Ćk leinformĂĄltĂĄk az autĂłt, a helyszĂnen megnĂ©ztĂ©k Ă©s kiprĂłbĂĄltĂĄk, hazahoztĂĄk, kĂvĂŒl-belĂŒl kitakarĂtottĂĄk, ĂĄtnĂ©ztĂ©k Ă©s mƱszaki vizsgĂĄztattĂĄk, regisztrĂĄltĂĄk Ă©s forgalomba helyeztĂ©k, szĂłval mindent szuperĂŒl megoldottak helyettem, az egyedi igĂ©nyeimet is mindig szem elĆtt tartva. MĂ©g "B" tĂpusĂș rendszĂĄmom is lesz. :-) Picit reklĂĄm szagĂș lehet ez a nĂ©hĂĄny sor, de igazĂĄbĂłl az is! Mert megĂ©rdemlik a flott lebonyolĂtĂĄsĂ©rt! Csak ajĂĄnlani tudom Ćket. www.online-auto.hu
Az ĂgĂ©retnek megfelelĆen ma sikerĂŒlt ĂĄtvenni az autĂłt!!!! :-) Egy igazi ĂĄlom! Hamar egymĂĄsra talĂĄlunk majd! A következĆ blog-ban majd összefoglalom az eddig vezetĆ utat. Most inkĂĄbb lemegyek Ă©s megcsodĂĄlom mĂ©g egyszer. :-)) KĂ©t hĂ©t Ă©s a "B" tĂpusĂș (motor) rendszĂĄm is megjön elĆre, Ășgy lesz a legszebb. :-)
Ja Ă©s az egĂ©sz csalĂĄdnak tetszik! :-)) (picit a maximalizmus jegyĂ©ben mĂ©g egy kĂ©t aprĂłbb szĂ©pĂ©szeti beavatkozĂĄs hĂĄtra van - pl. egy kĂ©t aprĂłbb kavicsnyom orvoslĂĄsa, Ă©s a belĂ©pĂ©pĂ©snĂ©l összekarcolĂłdott krĂłm betĂ©t leĂĄpolĂĄsa a kĂŒszöbökön -, de azt mĂĄr Ă©n vĂ©gzem, örömmel!!! :-))











