G-MANN🍀 - főkép
>> EgyébAlfa 159 SW Ti 2.0 JTDm Distinctive // 2011-11-25

Néhány hónapra meg kellett válnom a nyári 19-es grafit felniktől és felkerültek a téli kerekek. Gyári 17-es felnik 225/50 R17-es Pirelli gumikkal. Ez is szép, da azért a nyári lesz az igazi. :-) Némi ablakmosó folyadék is utántöltésre került Misi jóvoltából. :-) köszönet érte :-) Futómű ellenőrzés és állítás sem maradt el (szerencsére, mert a gyári beállítás nem igazán volt jó). Ahogy nézem a képeket jövőre már szinte biztos, hogy a téli felni is grafit színű lesz! :-)

 
>> EseményAlfa GT 3.2 V6 Distinctive // 2011-10-08

Még a nap is kisütött! :-))
Újabb találkozó a régi autómmal és persze közös fotó. Üdv Bazsi! :-)

 
>> SzervizAlfa GT 3.2 V6 Distinctive // 2011-10-01

Tegnap Csöri mesternél jártam és végre felkerültek az új krómozott trombiták és az új kiegyenlítő tartály! :-)
Amikor megvettem a "csillivilli" "tiptop" autót, két apróság zavarta a szemem. Az egyik a piszkos kiegyenlítő tartály volt, amit most Csöri orvosolt és kicserélte. Az áttetsző új tartályban csak úgy ragyog az új piros nedű! :-) Igazi vérátömlesztés történt, aminek eredménye gyönyörködteti a motortérben vizsgálódó pillantásokat! :-) A másik dolog a 6 db krómozott "trombita" ragyogásának hiánya volt. Olcsón sikerült beszerezni az újakat, így inkább a cserét választottam, mint a kiszerelést és krómoztatást és polírozgatást. Megérte!! Olyan lett mint egy álom! Csillog-villog! Mostantól nyitott motorháztetővel fogok járni!! Köszi a szakértelmet Csöri!!

 
>> EgyébAlfa GT 3.2 V6 Distinctive // 2011-09-29

Sajnos már a fékezés sem segített :-) picit drága lett, hogy sikerült odaérni egy üzlet 18.00 órai zárása előtt.... Majd bekereteztetem :-)
jó lesz a karácsonyfa alá :-)

 
>> Tuning és extraAlfa GT 3.2 V6 Distinctive // 2011-09-24

Amikor megvettem a járgányt, már tudtam, hogy a kizárólag V6-os GT-nél rendelhető, illetve itt széria 17-es gyári felnik lesznek majd a téli kerekek az autóhoz kapott 225/45 R17-es gumikkal. Gondoltam megbolondítom picit és az eladott Hófehér kerekeinek grafit színére fényeztettem, illetve itt plusz lakkozást is kértem. Még egy-két hónap és fel is kerülhet. :-)

 
>> EgyébAlfa GT 3.2 V6 Distinctive // 2011-06-30

felkerült az új 18-as felni :-))
új alu tükörbetét (már amikor elhoztam)
új szőnyegek
új ablaktörlő lapátok

 
>> EseményAlfa GT 1.9 JTDm Distinctive "Q2 style" // 2011-05-29

és az Erődben másnap ragyogó napsütésben :-))

 
>> Tuning és extraAlfa GT 1.9 JTDm Distinctive "Q2 style" // 2011-05-22

Néhány hete már megvan az új "Q2" váltógomb, de bevallom őszintén eddig nem tudtam erőt venni magamon és elkezdeni a kicserélését. Több szervizben mutattam már, de sajnos senki nem tudta, hogy a régit miként kellene hatékonyan és gyorsan leszedni, illetve az újat, ami menetes, feltenni.
A puding próbája az evés, így döntöttem és nekikezdtem én. Végül egy óra alatt sikerült kicserélnem és tényleg büszke vagyok magamra, lassan elmehetek egy szervizbe kisegítőnek! :-)

és a csere lépései:
-a régi váltógomb alumínium kupakját egy kis csabarhúzóval kipattintjuk
-éles késsel megkapirgáljuk a most már látható műanyag gomb közepét
-amikor látható a váltórúd vége is, kis fúróval fentről megfúrjuk a rúd mellett legalább két helyen
-a fúrás után erősen megcsavarjuk a váltógombot, ami így már elfordítható és lehúzható
-a váltógombot lassan lehúzzuk, vigyázva, hogy a gomb és a rúdon található, hátramenetnél felhúzható műanyag rész közül a rugó el ne pattanjon
(az új váltógomb azonnal nem felrakható, mivel a rúd nem menetes, hanem csak barázdás, amire a régi típusú váltógomb műanyag perselyével ráüthető és rászorul, de az új nem tekerhető rá)
-az új, menetes váltógombot a menetnél megfúrjuk 9mm-es fúróval, azaz a műanyag menetes részt eltávolítjuk és pont olyan belsőt kapunk, mint a régi gombé
-a most már passzoló új "Q2" váltógombot a régihez hasonló módon rögzítjük, azaz a barázdás váltórúd végére ütjük, finom egyenletes mozdulatokkal (én tenyérrel kezdtem, de már bánom :-)) a rendelkezésünkre álló gumikalapáccsal, így az új gomb tökéletesen rászorul a rúdra.

és már készen is vagyunk..... :-))

 
>> AutóápolásAlfa GT 1.9 JTDm Distinctive "Q2 style" // 2011-05-21

Felbuzdulva AlfaCity közeli időpontján, teljes tavaszi nagytakarítást csináltunk. Halesz és Bazsi is velem izzadt meg a szó szerint ragyogó végeredményért. Egy jó wax csodákra képes!! :-) BeeGee is csatlakozott, és csinált néhány prifi fotót, remélem kapok majd a képekből! :-))
Addig is néhány telefonos kép.

 

Hófehértől megválva a család bővülésének jegyében úgy tűnik, hogy piros "KEX" lett az "elférősebb családi" autó. A csere előtt még úgy gondoltam, hogy rövid időt töltünk majd együtt, és hamar egy SW tágas belső terében teregetem a pelenkát, de végül erősebb volt a megszokott coupe utáni olthatatlan vágyam, és nem tudtunk megszabadulni egymástól. Hamár így alakult ,és egy CSALÁDI COUPE lett az új társ, megpróbálta a kivitelezhető, és a még gazdaságos teljesség igényével a saját izlésemre szabni. Ebben segített egy korábban már megtapasztalt irányvonal, a Q2 stílus.
És kezdetét vette a vágta. Mi is kell egy GT Q2 megjelenéséhez? Ahogy emlékeimben derengett :-) Q2-es 18-as alufelnik, alu tükörbetétek, matt króm kilincsek (ez már adott volt:-)), alu betétes első díszrácsok (itt a full króm kivitel lett a kiválasztott, mert ez ment jobban a gyári króm pajzshoz), Q2 alu betétes belső küszöb, Q2 váltógomb, Q2 hátsó embléma. A multi kormány gombjait is megrendeltem, mert a szélein kopott volt, és végül az is a 2007 utáni, illetve Q2-ben megtalálható újabb fazon lett, mert a régebbi típusú 2 hónap várakozás után még mindíg nem jött meg. Szerencsére sikerül elfogadható áron beszerezni a kiegészítőket, így elkezdődhetett KEX átalakulása. Egy-egy lopott félóra és a mai nap eredményeként , igen közel AlfaCity-hez egészen jól áll a vörös ördög "Q2-sítése". Lélekben ő mindíg is ilyen szeretett volna lenni! (remélem :-))
Folyamatban van még a kormány és váltószoknya bőrözése piros varrással, és természetesen tervben a Q2 difi is, mint lényeges momentum a stílusról egy magasabb szintre kerüléshez! :-)))
Próbáltam időt szakítani és Csörihez bejelentkezni, de egy-két óra szabadidő mellett esélytelen volt, hogy közösen bütykölve Várpalotán alakítsuk a gépet. Így maradtam a helyi megoldásnál, és itt Budapesten cseréltettem ki a díszrácsot, illetve, ha már ott volt az autó, a műszaki tökélesedés jegyében a lengőkarokat, stab.rudat, két kutyacsontot, az olajat, és az öszes szűrőt is. Az autó így most stílusában és műszakilag is kifogástalan!! :-))