Mutasd

>> Szerviz2020-10-10

Nem szeretek azon gondolkodni, hogy mikor mi mehet tönkre az autómon, és mivel főleg nagyobb távolságú utazásra használjuk (2. autó), ezért én azokat is cseréltetem vásárlás után, amikkel lehet gond. TMK!

2020.02. óta (mindenről örzöm a papírokat):

- komplett vezérlés (vásárlás után ez természetes)
- gázolajszűrő (öreg volt)
- hosszbordászíj feszítők (öreg volt)
- EGR hűtőfedél (állítólag típushiba, nem várom meg)
- első két lengőkar (picit rezonált a kormány gyorsításkor)
- motorolaj- és szűrők cseréje 10e km-ként (eddig kétszer)
- váltóolajcsere (vásárláskor)
- csomagtartó átvezető kábelek javítása
- hátsó ablaktörlőmotor (valeo)
- hátsó abkaltörlőkar (gyárira)
- ablaktörlőlapátok (gyárira)
- akkumulátor (gyárira)
- két első nyári gumi (sajnos szerencsétlen defekt miatt)
- tetőantenna talp (gyárira)
- szőnyegszett (gyárira)
- váltógomb fedél (szerkezet zsírozás miatt)
- kormány (kicsit kopott volt)
- klímakompresszor (túlkapás volt vélhetőleg, zajosnak találtam, garanciális bontottra, )
- önindító (ez is sajnos túlkapás volt, semmi baja nem volt, de most akkor új van benne)
- bal első hangszorórács (egyik patent le volt törve)
- felső pakolórekesz (nem nyílt)
- kulcsház