A Q4-ből átmentett MOMO és zene cucc már benne díszeleg. Az oldal indexek bekristályosodtak.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000006/0000006496t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000006/0000006497t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000006/0000006498t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000006/0000006499t.jpg)
2007.08.12. Megérkezett Szúnyog! Egy sikeres üzlet gyümölcse Vittorio és köztem.Az autó külseje előző gazdája keze munkáját és ízlését dícséri (bár ebben erősen egyezünk). Azért nem marad érintetlen!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000006/0000006492t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000006/0000006493t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000006/0000006494t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000006/0000006495t.jpg)
Egy rögös,nehézségekkel kikövezett út végéhez értem. Rengeteg munkát,pénzt,energiát és lendületet öltünk ebbe az álomba. Sokan segítettek,köszönöm nekik:Beki156,Bélus155,Dobi és Törpe146. Vittorio majd gondját viseli.
2007.07.24. Feljutottam Bauer Mikihez! Aki nyomon követi a gyorsulási versenyeket tudja ki ő. Az Integrale-sok körében fél isten. Írt egy új chipet. Mire haza értem megadta magát a motorom,valószínű csapágyas. Eddig bírta. Nem a chip az oka tudom. Elfáradtam!
Kerepesi Jani diagnózisa:elbütyöktelendtek a vezérmű tengelyek. Mindkettő! Csere,de akkor már a szimeringek is,szelepfedél tömítés,olaj és szűrő. Idő közben a féknyergek vörös színt öltöttek. Kicseréltem az olaj nyomás gombát.
05.29. Elhoztam a vasat Tiby-től. Meghajlok nagysága előtt! Egy fénykép adott neki némi támpontot,de azt is az én elképzeléseimhez kellett igazítania. Új első lökös,hátsó sárvédő szélesítés,hátsó lökös toldat.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000002/0000002840t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000002/0000002841t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000002/0000002842t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000002/0000002843t.jpg)
2007.05. Kicseréltük a turbót a gyárira(THX ARQ4),vízpumpa,direkt szűrő csere. Ismét Bélussal,ami nem ment abban szabad kezet adtam Kerepesi Janinak.
Februárban meghalt a turbóm ezt gyorsan kicseréltük egy levegős Kappa túróra. Köszi Bélus155 (FOGI TUNING)!!! Március utolsó hetében ismét ellátogattam kasztnis barátomhoz,aki a tali előtti este lett kész.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000002/0000002404t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000002/0000002405t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000002/0000002406t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000002/0000002407t.jpg)
Megjöttek az új görgők(ebay.de). Brock B1 8.5x17" ET13. Mutat vele,de beleér hátul!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000002/0000002400t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000002/0000002401t.jpg)
A harmadik nógrádi túra előtt Dobi megalkotta a 70-es rettenetet(sportkidörgő átmérője). Most már tuti,hogy utálnak a szomszédok! Janika megint bele piszkált...Kinyomó csapágy csere,stabilizátor és lengőkar szilentek dettó.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000002/0000002396t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000002/0000002397t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000002/0000002398t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000002/0000002399t.jpg)
3
336
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 159
- Oldtimer, youngtimer
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Spider
- Erőforrás alternativák
- Alfa történelem, híres ...
- Forma-1
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Selénia Rally - 2024. m...