Mutasd

>> Szerviz2017-10-23

Végre lett egy kis szabadidőm,így-gondoltam-foglalkozom kicsit az Alfával.Sajnos az évek folyamán lett néhány rozsdafolt az autó alján,amiket le akartam kezelni.Felemeltem csápos emelővel a gépet és drótkefével,csiszolóvászonnal megtisztítottam a problémás felületeket.Zsírtalanítás higítós ronggyal,majd átkentem egy Korrant nevű cuccal,ami meggátolja a további rozsdásodást.Mikor ez megszáradt,lefújtam bitumenes alvázvédő spray-vel.Talán így nem fog tovább korrodálni a felület.
A téli kerekek felszerelését kicsit későbbre terveztem,igaz az ősz elején már szereltettem a téli felnikre új,jó ár/érték arányúnak tűnő Laufenn Fit márkájú gumikat,mert az előző szett már hat éve szolgált és eléggé meg voltak öregedve.
Szóval november közepére terveztem a cserét de észre vettem,hogy a hátsó nyári gumi belső peremén jobb és bal oldalon is csúnya repedés jelent meg.Ezek azok a gumik,amik széle lekopott még az előző Marso-s "szakember" által eszközölt "profi" futómű-beállításának köszönhetően:-((!Ezekkel így már nem akartam menni.
Így felkerültek a vadonatúj téli gumik is.Sokat már amúgy sem kell várni a téli útviszonyokra.
Töltöttem téli szélvédőmosó-folyadékot is a tartályba és ellenőriztem az egyéb folyadékszinteket is.
Amit még meg kell csinálni a hideg idő beállta előtt,az a termosztát csere:egyre gyakrabban esik vissza a motorhőfok menet közben is 70-80 fok környékére.Remélhetőleg a termosztát cseréjével újra állandó 90 fokon fog üzemelni a motor.Az említett alkatrészt már be is szereztem,csak a cserére kell vmikor időt keríteni.
km.ó.állás:157.920