- Típus:145 QV
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Rosso Proteo
Hát az LMM az f@sza,viszont még mindig nem akar menni.A diagnózis 1 kicsit szíven szúrt.1 hónappal a motorvezérlőmre költött 80e után,úgy néz ki h dobhatom a kukába.Ki kell cserélnem az egész vezérlő elektronikámat.Kezdem már rohadtul unni...
Ma végre belekerült a gyári LMM(Köszönet érte GEORGE cartársnak!!!).Elvileg már kellene tudnia a gyári paramétereit,egyenlőre még nem tudok ítéletet mondani.Vszínű még kell 1 gyertyasor csere is.Majd ha sikerülne végre anyagilag helyre rázódnom...Hááááááát
Végre megvan a vezérműszíj csere is(165e km),a hozzá tartozó dolgokkal.Kivétel a vízpumpa,remélem nem 1 hét után szarik be...
Kicsivel több mint 2 hónap(hihetetlen...)után,végre működik az ALFA.Már el is felejtettem h ennyire f@sza.Eszméletlen jó!!!
Végre megjött a vezérlőegység.Be lett rakva a kicsibe,viszont nem indult be.Pedig állítólag meg lett csinálva.ÁLLÍTÓLAG!!! Remélem vége lesz vhogy már ennek a problémának,mert kezdek kiakadni.És nem az ALFÁRA.
Még azóta is csak várom azt az embert aki megoldaná a problémámat(már 1 hónapja nincs autóm!!!!).K@rva motorvezérlőőőőő...
Behalt az LMM.Nem ment a ménes.Hosszú gondolkodás után úgy döntöttem,bepróbálok egy utángyártottat.Nem kellett volna...FORMULA 3000. a cég neve.Durván 14 000 ft(szállítással).Először jó volt,ment mint az állat a kis QV.Aztán:5000 környékén nem kicsit rángat,utána egyre kevésbé szedte a lábát.Most már 2 sz@r LMM van a háznál.1,5 hónapot bírt...
Az eresztő kuplung munkahengerem javítása után(1500 ft),gondoltam kipróbálom.Ez 3 hete volt,azóta még nem indult be...Ismét letiltott!Most az immo vezérlőegység sz@rt be.Ki kell kódoltatni a motorvezérlő egységemet.Mondanom sem kell azt hiszem a vezérlőegységet gyártó SZUPER cég nevét...Éljen ROBERT BOSCH!!!!!
Az előbbi hiba kijavítása után(2 perccel!!!),ismét leállt.Ez már drágább "játék "lett.Tápszivattyú off.Hála a "szuper" MOL terméknek,meg a minőségi alkatrészeknek(Ismét FOSCH).
A drágám agya letiltott.Befecskendezés leállt.Irány a szerelő,meg a kötél vége.Az összes lehetséges,és ismert megoldás kipróbálása után(szükségindítás,kulcs tanítás,stb.),a diagnózis:fordulatszám jeladó(FOSCH...)kuka.Csere után életre kelt!!!