Mutasd

>> Szerviz2015-05-29

A visítás lokalizálva... hosszbordás szíj támasztó csapágy megállt és kinyírta a szíjat. Alkatrészek mai nappal beszerezve Elaforgtól és beszerelve! + kapott egy új szervó ékszíjat a kormány, ha már úgy is szét volt kapva... öreg is volt. :)

210.229 km

>> Esemény2015-05-22

Valami kifingott a motortérben... iszonyat visítós hanggal adja tudomásomra a kicsike... :( Úgyhogy gépház állj! Valamelyik szíjnál lesz a bibi...

>> Egyéb2015-04-14

Megjött! :) 185/60 R14 Nokian Eddigi tapasztalatom, királyság! :)

+2015.07.16.-án kapott kerékőrt, biztos ami biztos... 3370-ért.

210.000-nél került föl. (215.282 km-nél le, '15.11.08)

>> Szerviz2015-02-19

Természetesen ha a balos, akkor a jobbos is... és ez volt gatyább állapotban, a korábban említett hangokkal...:( Szerintem ez még az eredeti féltengely volt.

Bontott beszerezve és beszerelve! :)

>> Szerviz2015-02-16

Megdeglett az aksim. A kocsival jött, előéletéről gyakorlatilag nem tudok semmit. Most elvérzett, egyik pillanatról a másikra... a jó öreg záptojás szaggal... cellazárlat. Kampeca.

Új aksi beszerezve: ZAP (2 év garival). Az aksissal a generátorra is rámérettem, tökéletes. :)

>> Szerviz2015-02-13

Ősszel próbáltam kicserélni a bal első féltengelyem külső gumiharangját, mert kiszakadt és verte a zsírt, de sajna csak szerszám törés lett belőle, és mire meg lett minden, megjött a xar idő. Gondoltam sebaj, csak kibírja tavaszig és akkor majd orvoslom. Viszont kb. egy hete kezdett elölről furcsa kattogó-ropogó hang jönni a kanyarokban a bal eleje felől. Eszembe jutott az előzmény és úgy vettem, hogy a repedés nagyobb lett, a zsír ki-víz, sós lé be és megtette a hatását. Marklartól gyorsan be is szereztem egy egészséges féltengelyt, amit ma végre a helyére is tettem. DE sajna az a fránya hang továbbra is megmaradt kanyarodáskor... A hétvégén megpróbálok ránézni a jobbosra.

>> Szerviz2015-01-10

Már nagyon zavart, hogy a motorháztetőt nem tudom rendesen kitámasztani, merthogy a kitámasztó műanyag alkatrészei eltöredeztek és a géptető felnyitásakor az egyszerű kiakasztom mozdulat helyett mindig kellet kicsit bohóckodni a karral... DE ennek most vége! Az Autóház Budaörsnél beszereztem a gyári új alkatrészeket, melyeket egy perc alatt a helyükre pattintva, csodásan működik a géptetőkitámasztás. :)

>> Egyéb2014-10-23

Került belé rédió is. :)

>> Szerviz2014-10-10

A kormányműben az olaj már nem is olaj volt, tehát csere érett. Igencsak. Mivel úgyis bütyköltem a porvédő miatt, gyorsan beszereztem az új olajat. Mindjárt vehettem két flakonnal, mert annyira szennyezett volt a rendszer, hogy miután az első újat beleöntöttem és megjárattam a motorral, szinte ugyan olyan koszos szürke lett. Olaj újra le, újabb adag bele... most már jobb a helyzet. :)
Szervó olaj 2 db 3340.-

>> Szerviz2014-10-04

Anyagbeszerzés:
1, Birth toronycsapágy 2db 2600.-
2, Birth torony szilent 2db 6737.-
3, Siensa hidraulika jav. 2db 3223.-
4, Gomet féltengely porvédő 1db 703.-
5, Bardi grafitos zsír 1db 544.-
6, Magyar bilincs (nagy-kicsi) 2db 176.-
7, Gomet lengéscsillapító ütköző 2db 3384.-
8, Birth kormányporvédő 1db 750.-
9, Quick Brake fékbeépítő készlet 2db 4963.-
10, Zink spray 1db 2000.-
11, Prevent féknyereg festék 1db 1590.-
12, bal első lengéscsillapító 1db 14000.-

Nem kis munka volt, mivel a bal első féknyereg egyik csúszkája volt kedves beletörni a furatba. :(
De végül minden sikerült! :)

205530 km.