Mutasd

>> Szerviz2009-11-27

Ma kész lett amit terveztem. Megjött Erhardtól a gyári LMM, 5 perc alatt beraktam a helyére és usgyi, próba! Ami kijött alkatrész, az biztos, hogy utángyártott, és teljesen más karakterisztikájú lehet, Azzal mintha lent jobban indulna, a Bosch viszont fent erősít be, már szinte benzines jelleggel. Úgy forog el 5000-ig, hogy csak figyeltem. Valami TéDéi Passzátot bevittem a málnásba vele, úgyhogy nagyon nem mehet rosszul. Holnap kap egy "bejáratást", legalábbis az a mendemonda, hogy be kell tanulnia a mérőegységnek. Ebben mondjuk nem hiszek, de nem lehetetlen...holnap betanul, az hétszentség. Két számot tanítok meg vele. 195 és 6.5 :-D
Egy biztos, ha gyári motorhoz készült remapot akarok (igen, akarok!), ahhoz gyári állapot kell, úgyhogy végülis tökmindegy, hogy a másik LMM mit tud és mennyire volt indokolt cserélni egyáltalán, felkerül a polcra tartalékosnak.
És igen, most kész minden amit terveztem. 1 éve ezen vagyok, hogy műszakilag az utolsó porcikájáig rendben legyen. Mert tuningolni csak 100%-os autót érdemes.