Mutasd

>> Szerviz2009-11-20

Ma végre valahára bekerült a

jobb hátsó lengőkarcsapágy szett (FAG) ,

és cseréltünk egy

bal első kormánygömbfejet is (RUVILLE).

Más hibát nem találtak a szerelők és én se, minden szépen egyben van. Illetve egy kiszakadt féltengelygumiharangra bukkantunk, amit SOS cseréltek, nehogy baja legyen a csuklónak.
Ismét olyan dolgokhoz nyúltunk, ami még valószínű gyári volt, a szerelők szerint a hátsó lengőkarhoz aligha piszkált bárki is...nem is jött könnyen, a tankot is le kellett engedni, hogy férjen a kalapács...
Végeztünk egy gyors kiolvasást, ami igazolta, hogy jól tettem az egér dugózást. Éreztem, hogy valami összevissza működik már ott, írta is, hogy

"EGR hibás vezérlőjel".

No erre már nem lesz gond...Írt még egy

"levegőátfolyásmérő hibás jel"

szöveget, vagyis az a néha előjövő hisztije ettől lehet. Előfordul néha, hogy nem tetszik neki az időjárás, és olyankor padlógázra visszavesz az erejéből. Főleg sok városozás után csinálta, aztán 100-200km autópálya után sokáig nem. Egérdugózás óta meg mégritkábban. Érdekes, mindenesetre LMM csere, aztán lássuk mit tud úgy a gép. :-)

Ja, igen, természetesen gömbfejcsere után futóműállítás, ott is minden okés, elöl a dőlés továbbra is kicsit nagyobb, de nem vészes (b1,54'/j1,3'). Valószínű a szilentek engedtek ennyit a 60e km alatt, de mivel semmi rosszat nem okoz, kottyanni nem kottyan, egyelőre nem nyúlok hozzá. A futóműves szerint ez még az az állapot, aminek akár előnye is lehet, stabilabb az autó. Versenybeállítás yeah!