Mutasd

>> Szerviz2011-07-12

Egy ideje kifogyott a hideg az autóból. Eddig nem nagyon zavart meg időm se volt rá. A hétvégi balatoni úton viszont kiderült, nem lehet klíma nélkül kocsikázni nyáron! Már tavaly se volt az igazi most viszont csak a levegőt kavarta. Így ma elugrottam melóból a helyi opel szervizbe ahol klímát is töltenek.
Kevés volt a gáz Feltöltötték. Megfestették. Megvizsgálták. Nem ereszt, legalábbis nem észrevehetően. Most újra van hideg a kocsiban! :)))

 
>> Esemény2011-07-06

Műszaki vizsga érvényes 2013. 07. 06.-ig. Előtte jobb első helyzetjelző izzó és refi izzó csere. [Komoly felkészítés! :) ]

 
>> Szerviz2011-04-30

Kicseréltem a jobb első felső lengőkart. Még eredeti volt szerintem. A lengőkart 3 éve vettem Erhardnál, akkor elkezdett nyekeregni és gondoltam kicseréltetem mert úgyis mentem Csöriékhez. De a faterja beleinjekciózott valami olajat mondván majd fél év múlva a stabrúddal együtt kicserélik, annyit kibír ez az olajozás. Na, eddig bírta mert ma éktelen nyekergésbe kezdett. :)

 
>> Tuning és extra2011-04-09

Beszereltem az autóba egy nyestriasztót a kis dög ellen. Négy hangszórós ketyere ami ultrahangon visít, plusz vettem még sprayt is amivel lefújtam egy-két vezetéket. A motortérben egyenlőre nincs jele további rongálásnak viszont a kasztnin néha otthagy pár sáros nyomot. A jobb hátsó féknyerget pedig megpucoltam,zsíroztam mert néha éktelenül visított.

 
>> Esemény2011-03-13

Matrica és kerek kilométer.

 
>> Szerviz2011-01-31

Tegnap délután az üzemanyag befecskendezési hibát jelző lámpácska ismét égve maradt és nem tudtunk kocsikázni. Főnix nem indult. Már másodszor! Első gondolatom az volt, hogy az alig 2 hónapja cserélt jeladó ment tönkre megint (lehet hogy a drágább Bosch-t kellett volna megvennem? ). De ma tüzetesebben körülnéztem és egy régi rémálmom vállt valóra: egy nyest garázdálkodott a motortérben! (Mióta elköltöztünk egyenlőre az utcán parkolok) Két vezetékemet rágta szét a dög, egyet meg kicsit megrágcsált. Legalábbis egyenlőre ezt fedeztem fel. A vezetékeket összetoldottam ideiglenesen és a motor elindult . :) Majd szerzek bontott vezetékeket.

 
>> Esemény2010-12-22

159000

 
>> Szerviz2010-12-08

Ma délután ismét levert a víz az autó miatt! Nem vagyok én ehhez hozzászokva! :) Kocsikázás közben egyszer csak fura lett a váltóm, nem ugrott vissza középre üresbe. Aztán kis idő múlva eltűnt a 4. 5. és a rüki. Zuper! Ismét Liquidet hívtam mert ő járt már így. De most szerencsém volt, mert neki eltörött valami műanyag bizgere a váltónál nekem meg csak kikopott a zéger gyűrű körül a műanyag és kicsúszott a képen nyíllal jelölt tengely. Visszatoltam és minden frankó! :) A gyűrűt majd kicserélem nagyobbra 1x.

 
>> Szerviz2010-11-23

Délután Főnix nem indult! Ilyen még soha nem történt eddig. Reggel szépen bekocsikáztunk Ajkára, parkolóban lerak ,meló, délután mennék az oviba gyermekemért de őkelme nem hajlandó indulni. Az üzemanyag befecskendezés hibajelző lámpája égve maradt, a benzinpumpa halhatóan kapcsolt de semmi ,csak az önindító tekert. Biztiket érintkezőket átnéztem , még a légtömegmérőt is lehúztam de nem használt. Gyorsan telefonáltam Liquid kollégának mert emlékeim szerint neki volt hasonló baja de kiderült ,hogy mégse ugyanaz volt a gond. Így aztán Gyula cimborámat eltoltam kötélen egy közeli ismerős szervizbe, ahol gépre kötötték a drágaságot. Ki is dobta egyből hogyaszongya fordulatszámérzékelőhiba! Otthagytam, megrendelték, másnapra készen is volt! Az említett alkatrész a sokat szidott német gyártó terméke. :)
Liquidnek és Gyulának köszönet a segítségért! Meg a szerviznek a meglepő gyorsaságért! :)

 
>> Esemény2010-11-07

Faljuk a kilométereket! :)
1. 2010.06.01.-én
2. 2010.07.04.-én
3. 2010.08.20.-án
4. 2010.11.07.-én