Tipoatti jóvoltából gazdagabb lettem egy garnitúra téli gumival + 15"os alfa felnikkel. A gumik Fulda Kristall Montero 195/65 R15 osek.
Sajnos régen volt időm égész nap a kocsival foglalkozni, ma megkapta :) Kívül nagymosást kapott, belül csak a szőnyegeket tisztítottam le, mert az elektronikás miatt a belsejére nem maradt több időm, besötétedett.
A mosással egy időben kapott új első ablaktörlőket is gyárit :) Ami nagyon-nagyon jó szuperál.
Valamikor vagy egy hónapja elromlott a kűrtöm. Hamar rájöttem, hogy életveszélyes nélküle közlekedni Pesten így ma elvittem egy elektronikáshoz. A fazon másfél órát dolgozott rajta mire rájött, hogy a kormányban lévő nyáklapon elégett a szál ami összekötné a kapcsolót a dudával. Áthidalta és most újra szól és én pedig megnyugodhatok :)
Ha már ott voltam gondoltam ránézhetne arra hogy miért nem jelez vissza a műszerfal ha be van húzva a kézifék. A hiba egyszerű volt, nem volt bekötve :DDD
Ez is kipipálva. :)
Pihentünk itthon egy napot és már el is mentünk Prágába. A túra jó volt zuhogott az eső :) Kocsival még mindíg meg vagyok elégedve, de a cseh autópálya minőségével nem. Bárki megy arrafelé csak is vmi terepjáróval. Én akkor fogok arra menni legközelebb ha az Alfa elkezdt terepjárókat gyártani :)
Ma tértünk vissza az kis autómmal egy Horvátország, Olaszország nyaralós túráról. Mentünk 2300 km-t. Egy rossz szavam nem lehet rá, úgy ment mint egy álom, ha kedvem szottyant jókat lehetett vele játszadozni az autópályán. Fogyasztás a computer szerint 8,6 ami sztem jónak mondható.
Letenyénél a határőrök első dolga az volt hogy félreállítottak és átkutatták az egész autót drog után kutatva, de persze nem találtak semmit. Csak azon izgultam egy kicsit, hogy az előző olasz tulaj nem felejtett e benne vmit :) Biztosra veszem, hogy a kocsi miatt állítottak meg, ezekszerint ez tényleg presztizsmárka mint ahogy a Totalcar írta?
Holnapután még elugrunk Prágába, gyűjtünk újabb 1200 km-t, de nem baj hisz erre való... :) Lassan már 5000km-nél jár velem a picike.
u.i. Annyi 147est láttam Olaszországban mint amennyi sztem egész Magyarországon nincsen. :)
Voltunk Szegeden megnéztük a sok szép alfát. Gondolkoztam, hogy a budapesti alfásokkal kéne együtt lemenni, de gondoltam nem kelek fel olyan korán mert még Horvátországba is el kell jutni vhogy, de kellemes meglepetés ért amikor a soroksári tesco-aucan felhajtónál épp közéjük csöppentem. Nagyon nagy élmény volt velük lemenni.
Lent Szegeden egy kicsit egyedül éreztük magunkat, látszik hogy ez már egy összeszokott csapat, de majd jövőre vagy az esztergomi találkozón már több barátunk lesz.
A felvonulás nagyon tetszett, tök kész voltam az indulás elötti dudálástól és motorbőgetéstől.
Csak egy szívfájdalmam van, hogy ma az M7esen elkapott egy nagy eső és elkezdett lejönni a a matrica :(( Mit tegyek hogy fentmaradjon, segítsetek!! :)
Képek: Szeged
Ma találkoztam Halesszal és beszereztem pár kitűnő martricát, már fent is vannak.
1-1db kígyó az index alatt
1db www.alfaamore.hu szürke felirat a harmidk féklápa felett a hátsó ablakon
1-1db Cuorve Sportivo felirat alul a hátsó kerék elött
Hála Gyöki Cartársnak van magyar kezelési útmutatóm a kocsihoz, most már talán nem lesz annyira kínai nekem hogy mit is csinál ez a digit klima. :)
Mégegyszer köszönöm Gyökinek.
Belekerült a kocsiba egy riasztó és lopásgátló. Fő az elővigyázatossság... Most már nyugodtabb szívvel hagyom egyedül. :)
Voltam Szolnokon a hétvégén és a sötétben nagyon sokan villogtak rám. Gondoltam, hogy vakítom őket ezért elment az autó egy villanyászhoz, hogy beállítsák a fényszórót. Mint kiderült fordítva volt benne az izzó ezért szórta bele a fényt a világba. :) Miközben nézegette a fazon kiegégett, uh megvolt az első izzócsere.