Mutasd

>> Szerviz2009-03-18

Kezdem úgy érezni magam, mint egy kezdő autószerelő! És már azt is értem, hogy akinek nincs ilyen macerára ideje, az miért néz úgy az Alfára, mintha az leprás lenne.
Ne értsétek félre, imádom ezt az autót! Nem ültem még olyan autóba, ami jobban tetszett volna, mint ez (eddig), de még nem is hagyott az út szélén egy autóm se ott, csak az Alfa!!! Mert már ez is megtörtént, pont tegnap este! Akkor jutottam arra az elhatározásra, hogy a következő autó nem a 159 lesz. És még csak nem is olasz! KÖVEZZETEK! Leszarom, kemény vagyok! :P

 
>> Szerviz2009-03-17

Szóval, úgy döntöttem, hogy mégsem szennyezem a környezetet, és inkább kitisztítom minden olajcserénél, így a dugózást megszüntettem! Lehet, hogy megbánom még a jószívűségem!

 
>> Szerviz2009-03-16

Kicsit módosultak az árak. Elivileg most sem számoltak fel szervízdíjat, de most az anyagbeszerzéssel nem bíbelődtem külön. Rábíztam a szervízre. Olaj (Selenia WRD), szűrők: 36eHUF. :(

 
>> Szerviz2008-07-24

Hát, ez van, ha valaki gyűri a kilómétereket! Olajcsere, és a vele járó finomságok, mint üzemanyagszűrő, olajszűrő, és levegőszűrő. A pollenszűrő kimaradt most, mert egy hónapja már túlestem rajta. Az anyag kb. 22e, plussz munkadíj 5e (szét kellett szedjék a hátsó ablaktörlőt, mert berohadt, ezért aztán jól megzsírozták! :) )

>> Szerviz2008-06-18

Szóval az a bizonyos rángatás nem más volt, mint az EGR szelep. (Hogy szakadna meg)! 5000 km-el ezelőtt kimostuk alkatrészmosóban, mert annyira el volt kormolódva, hogy a tekercshez, nem tudott visszamenni a szelep. Szóval 5000 km! Aztán újra jelentkezett a hiba, amit hasonló módon oldottunk meg, mint korábban, plussz egy kis trombitarézzel még rásegítettünk a jövőre nézve!
Most már csak egy gépre kéne rádugni a kicsikémet, hogy ne is ellenőrizze azt a szegény szelepet!

 
>> Szerviz2008-02-18

Amióta kicserélték azt a bizonyos csövet, néha rángat az ótó! :( Nem is igazán rángat, mint inkább néha kihagy. Egy pillanatig olyan, mintha elvenném a gázt, aztán újra megy. Ezen felül feltűnt, hogy 2000 fpp alatt szinte semmi ereje sincs! Ezért Ferke jótanácsára elmentem kiolvastatni az agy hibaüzeneteit, hátha okosabbak leszünk. Ott a helyszínen nem lettünk, csak egy kódszámmal. Ellenben most este utánanéztem a mindenttudó google-ban, és láss csodát, van egy halom oldal, amelyik megmondta a tutit: "Fuel Pump Secondary circuit fault"

Jelenleg ez a helyzet. De volt már tipp légtömeg mérőre, légszűrőre, meg mittoménmégmire!
Ha tudok valamit, majd még jelentkezem!
Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy volt egy tag egy Audival a szervízben, aki nagyon empatikus volt, és kérdezgetett mi a helyzet. Miután elmondtam neki a tüneteket, gondolkozás nélkül közölte: "A Mercimnél és az Omegámnál ugyan ez volt a hiba. Légtömegmérő csere megoldotta huszonezer forintér. Állítólag 100e km-et bírnak, aztán kuka!"
Nesze neked XXI. század!

>> Szerviz2008-02-04

Hát még nyáron, amikor elkezdtem árulni a téligumi garnitúrát, Hosszú jelezte, hogy szerinte meg lehet repedve a coolerhez vezető cső, mert szerinte nagyon kormol a kicsike. Gondoltam magamban, amíg nem érzek komolyabb problémát, pl fogyasztás, teljesítmény csökkenés, ilyesni, addig hagyom a túróba az egészet!
Hát most januárban megtörtént a baj! Fújó hangot hallottam a motortérből. Először a turbóra gyanakodtam. Miután megnéztük a kollégával a motorteret, rájöttünk, hogy nem a turbó, bár ez a nyamvadt cső eszembe se jutott. Aztán elvittük szervíbe, ahol közölték, hogy ez biza gumicső öregedés! A k.va! Gondoltam is magamban, hogy ez a Hosszú gyerek már egy fél éve megmondta, csak figyelnem kellett volna rá! :(

Hát a vége az lett, hogy gyári gumicső került a kis Sárkányba röpke 33.000 Ft-ért.

 
>> Szerviz2007-12-17

Vezérlés+vízpumpa+fékbetétek+féktárcsák+olaj+szűrők+munkadíj

 
>> Tuning és extra2007-10-04

Nu, gondoltam magamban, hogy ha már ennyi pízmagot áldoztam az ótókámra, hát akkor már legyen olyan, amibe a rendőr sem köt bele, ha telefonálok! Kihangosító! Nehezen győztem meg magam, mert nem akartam elrondítani az összhatást a közép konzolon. Éppen ezért úgy döntöttem, hogy bluetooth-os kihangot szeretetek bele. Annak csak icike-picike vezérlője van, amit még el lehet viselni. (Esténként jövök rá, mekkorát hibáztam, amikor a szép egységes pirosas háttér jobb alsó sarkában ott virít kéken az a szötty! :((( )Most már mindegy! A lényeg, hogy diszkréten el lett vezetve minden, műanyag rombolás nélkül. + Az egész az autó saját hangrendszerére van kötve. Alapvetően örülök, de azon gondolkodom, hogyan tudnám a kezelőt vörös színűre átvarázsolni!!!! :)) Kihangosító 22-23 + szerelés 15-16. (motorola márkaszervíz, a gari miatt!)

 
>> Tuning és extra2007-10-04

Az előző autóm egy Nissan Vanette Cargo volt, előtte egy 306-os Peugeot. A tgk-ban természetesen nem, de a pözsóba ugyan úgy szereltettem váltózárat, ahogy ebbe a Sárkányba is! Csak nyugodtabban alszom, ha kint kell hagyjam az utcán, vagy az udvaron a drágaságom! :)) A szerelés durván 2 órát vett igénybe. Alapvetően semmi rosszat illetve semmi kiemelkedően jót nem tudok elmondani a szervízről. Normális, korrekt szerelésnek voltam a tanúja, elfogadható áron. Az a plussz egy mozdulat meg szerintem megéri, hogy szűrje az ember a genya tolvajokat! :)