Tagok >> DonPimpa >> 147 1.6 Twin Spark Distinctive >> Blog
- Típus:147 1.6 Twin Spark Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:sötétkék
Meglepő módon az elmúlt ca. 1,5 éves használat alatt egyetlen izzóm se égett ki, most viszont igen. Jobb első helyzetjelző volt, tényleg elég macerás cserélni...
Két hete meglátogattam Csörit, aki egy nagyon alapos átvizsgálás után mára rendelte vissza a pácienst, azaz az autómat. Komplett vezérműszíj-szett csere volt, vízpumpával, hosszbordással, stb. Most először lett komolyabban szétszedve a vas, és igencsak meglepődtem rajta, amit Attila mondott: még a gyári gyertyák voltak benne, nem túl jó állapotban, így természetesen azok is cserélve lettek. Ja és pár hete volt egy kis kopogás jobb elölről, a stab. pálca fáradt el, abból is új került be (mindenből gyári alkatrész ment bele, remélem meghálálja a kicsike...:-)).
Majdnem 100e km-nél az autó kapott friss olajat, meg persze az ilyenkor szokásos szűrőcserék is meg voltak. Valamint pár hete jelentkezett vmi furcsa zúgó hang, ami folyamatosan erősödött, nos a vízpumpa ment szét, meg a generátorszíj is megérett a kidobásra. A munkát Piri csinálta, hétfőn reggel leadtam, este 7-kor kész is volt a gép, tegnap már hoztam is el... Ja és ma még vettem rá egy pár első ablaktörlőt (márka: SWF), mert a régi már nem bírt a kosszal, hiába adtam neki ablakmosót...:-)
Ezt majdnem elfelejtettem feljegyezni: 2007.12.07-én kapott a gép egy mágneskártyás rablásgátlót, állítólag elég megbízható védelmet nyújt, és azért csak olcsóbb, mint egy Casco...
Tomsics "Piri" Gábornak köszönhetően megszűnt minden nyavalyás zörej, kattogás, nyüszögés, szilent-hang az autómon, kapott egy nagyon szép és jó hangú sportos kipufogóvéget a rusnya gyári hátsó dob helyett, illetve több apróság (ablakmosótartály széttört feje, ablaktörlő kattogása) is ki lett javítva... Lényeg ami a lényeg: nagyon pöpec lett a gép, és a hangját egyenesen imádom!!! Ja és az egész nem tartott 2 napig, ami nagyon korrekt volt!
Tegnap megrendeltem az AlfaAmore-s matricákat + rendszámtartót hátra, remélem hamarosan a vason lesznek!
Még a vásárlás utáni napon - azaz 2007.08.03-án, kár, hogy a bejegyzéseket nem lehet visszadátumozni - cserélni kellett az akkumulátort, a gyári eléggé elfáradt az évek során.
Múlt héten sikerült elszakítani a bal hátsó kézifék köteget. Már amikor megvettem a gépet, és átnézettem szerelővel, akkor jelezte, hogy nem fogja sokáig bírni, hát tényleg nem...
De a cserénél megnéztem legalább alulról is az autót, és eldöntöttem, hogy az év végi extra jövedelem egy része kipufogó képében fog elillanni a zsebemből...:-)
Tegnap szerencsésen hazatértem Münchenből. Az autó nagyon jól viselkedett, most először volt lehetőségem hosszabb távon tesztelni, élvezet volt a tempomat, de az is, hogy ha kellett, képes volt 160-nál is gyorsulni...:)
Kifelé menet (lakóautót követve) 110-es, hazafelé pedig 140-es utazó sebességre álltam be, a fogyasztás az egész 1600 km-re valamivel 8 liter fölött volt, ami szerintem nem vészes, főleg 3 emberrel, meg rengeteg csomaggal.
Ca. 1,5 hónap városkörnyéki szaladgálás után eljött az ideje elvinni a kicsikét egy hosszabb kirándulásra. Ma délután indulás Münchenbe, egy 3 napos sörözgetésre, aztán szombaton egy berchtesgadeni kitérővel irány haza. Ez legalább 1.600 km-t jelent, sajnos várhatóan főleg esőben, ráadásul egy lakóautó tempójához igazodva, de azért remélem jól bírjuk majd mindketten...;)