Mutasd

>> Szerviz2012-07-19

Tehát LPG!
Attól az apróságtól eltekintve, hogy elhoztam a szervizből és másnap reggel bejelentették az Autógáz jövedéki adó egy jelképes 50%-os emelését ezezk a piiiipipipppipipiiipiiiiiiiiiiiiiiiiipipppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-k! Igazából nem csodálkozom, mert eddig még SOHA SEMMI nem volt elég, hogy piiii a pppii anyjukat!!
Node! A Gázszett olasz gyártmány és teljesen autómata. Egy pici kapcsoló került be a műszerfalra, mely mutatja, hogy mennyi gáz van még a tartányban. Ha kifogyott sípol.
Indulás! Minden esetben benzinnel indul. Amint a hűtővíz elérte a 40 fokot, automatikusan átvált gáz üzemre. SEMMIT nem lehet észrevenni. Se egy rántás, se egy köhintés. Csak a kis kapcsolón kezd világítani a gázüzem led.
Menetteljesítmények:
Egy lehelettel lett gyengébb. De igazából csak a felső fordulatszám tartományban lehet észrevenni a gyengülést. 5000 felett nem olyan agresszív. De nem tudtam még értekezni a szervizzel, lehet, hogy át lehet programozni azt a tartományt. Tehát, ha versenyzünk benzin, ha csak autózunk gáz. Ez így nem biztos, hogy jól hangzik, de higgyétek el, hogy remekül használható. Nem szoktam kapcsolgatni. Mindent meg lehet vele oldani.
Jelenleg Németországban dolgozom és sokat megyek pályán. 160-180-as utazóval szoktam közlekedni.
Fogyi:) A tiszta autópálya 140-180 között ingázva 12L gázból. Város 13L...kb.
Egy szépséghibája van, tartány a csomiban. Sajna a pótkeréktartány kicsi lett volna. Nekem át kell tudni fogni Ausztriát egy tankkal, mert ott nincs LPG! Illetve nagyon kevés. Nekem hengeres tartályom van. Azzal megy kb 400km-t. Éppen elég Mosontól Passauig. :)
Nekem kellett még egy csatlakozót vennem, mert a német gázkutak más fejjel rendelkeznek. Sajna a rejtett szelep nem játszik, mert Alfa benzintanksapija mellett nem volt elég hely és amúgy is műanyag a platform. Azt mondák, hogy nem lenne szerencsés, nehogy a pisztoly kiszakítsa. Tehát a lökhárító aljára került..püff.
Oszt' robogunk tova... :)