Mutasd

>> Tuning és extra2017-01-25

Az Sk ringről azt kell tudni, hogy baromi gyors pálya, egyáltalán nem az én gyenge alfámnak lenne való :) Viszont a pálya középső szektorában szinte csak kanyarok vannak, itt lehet meglepő dolgokat csinálni. Szép óvatosan kezdtem csak, bennem voltak az előző "pályaautómból" lévő emlékek, na ezzel teljesen máshogy kell menni, sokkal agresszivebben oda lehet tenni bárhova az autót annyira semleges. Pár kör után akkora önbizalmat ad az autó, hogy már kevésnek érezni a tempót a kanyarokban, még még még kérné a gép de nincs több horsepower :) A féktávok egyre csak rövidebbek 100-50 méteres tábla körül kezdek csak fékezni, de van, hogy 50 méteres tábla után. A 2es kanyar egy hosszu jobbos itt az első kanyar kigyorsitástól kezdve a 3as kanyar féktávig teligázon lehet menni ezzel a gumi/futómű kombóval, ez nagyjából olyan 180as kanyarsebességet takar és még ennél is gyorsabban menne ha fel tudna gyorsulni addig az autó :) Úgy gondolom, hogy az itt elért időt lehetne még faragni egy új szett gumival, de a prioritás a hungaroring kell legyen, mivel a time attackot ott rendezik egy évben legtöbbször. SK ring best time : 2.37.709 egy videot is tudok mellékelni, sajnos nem a leggyorsabb körröl, de azért közel van hozzá
https://www.youtube.com/watch?v=9LeKahHr3As