Elkezdett kopogni alig észrevehetően valami jobb hátul. Utána olvastam dolgoknak és sajnos ennyi km vel a hátsó lengéscsillapítók szoktak elfáradni. Attila megnézte és megerősítette a dolgot. Rendelt hozzá gyárit. Ki is cserélte. Most végre csend uralkodik. Meg kapott pár dl olajat hogy a szint a max - on legyen, mert kicsit lentebb volt a nívópálcán. Szerencsére nekem még van benne pálca.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000112/0000112942t.jpg)
Most hogy nézegettem a blogokat szembesültem vele hogy elmaradt a szerviz bejegyzés. Természetesen Várpalota Csörgő szerviz mint szokott lenni ez elmúlt sok év alatt.
Gyárilag elég gyenge a csomagtér rugója. Főleg szélben és emelkedőn. Ha meg van egy hátsó szárny az plusz teher még ha karbon akkor is. Így végre vettem az erősített rugóból meg a hozzá járó vissza csukódást gátló gumiból.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111482t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111483t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111484t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111485t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111486t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111487t.jpg)
Már megvétele óta szivat hogy néha leenged 0,2-0,3 bár-t a kerék néha. Aztán több hétig semmi. Gondoltam utánna járok. Találtak egy repedés a felni szélén. Így csere. De mivel a másik is meg volt padkázva az helyett is lett egy véve. Így a két hátsó cserélve lett. Ami fenn volt meg meg lesz csináltatva. Meg így már a téli garnitúra került fel.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111475t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111476t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111477t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111478t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111479t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111480t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111481t.jpg)
Még nyáron voltunk egy kötelező szervizen csak kicsit hanyag voltam így elfelejtettem felvinni. Természetesen Várpalota.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111474t.jpg)
Gumicserénél észrevették hogy a bal első gumiharang kívűl a féltengelynél elfáradt. Aztán néha fekvőrendőr vagy rosszabb útnál előjött a Giulia betegség. A kézifék vezeték. Addig fajult a dolog hogy egyszer csak nem tudtam kiállni a garázsból. De hála a nagy lyukas felninek megrángattam a madzagot és megjavult.
Csőri orvosolta de mondtam rendeljen újakat. Gumiharang is cserélve.
Aztán előjött a másik Giulia betegség, amihez hozzájárult egy térdműtét és egy kis garázs kombinációja is. Illetve felgyorsította a gumikéder megsemmisülését az első ajtónál. Ez is cserélve.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109829t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109830t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109831t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109832t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109833t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109834t.jpg)
Végre elkészült. A lámpa lett cserélve bal oldalon meg a lökhárító. A győri szervizben a kár felvevő nagyon segítőkész. Végre fekete a pajzsom. Aztán ennyi. Miután visszajött és a sokadik ember jegyezte meg hogy ezt a szint biztos valami színvak fújta gondoltam saját pénzből újra fényeztetem. Mondjuk hozzá tartozik hogy ezt a szint szinte lehetetlen eltalálni. Ennek ellenére Veszprémben egy német konszern márkaszervizibe meg tudták oldani. Én a győriek helyébe oda járnék fényeztetni. A lökhárító szétszedésével nem volt sok gond mert magától szétesett. Most legalább rendesen össze lett rakva. 1.8 millió volt a javítás, a lámpa több mint félmillió.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109495t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109496t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109497t.jpg)
Miután felrakták a hátsó szárnyat kikanyarodtam mentem pár métert és a következő kanyarban láttam hogy az előttem levő autó áll hogy elengedje a szemből jövő csuklós buszt. Megálltam mögötte aztán mögöttem is megálltak. Az előttem levő autó annyira megijedt mikor átjött a busz a savjába hogy minden ok nélkül neki állt tolatni. Hátra menni nem tudtam a dudát hiába nyomtam a tolatóradar ami az autójába volt hiába síbolt ő csak csak jött míg el nem akadt az autóm elejébe. Hála ég elég erős az eleje. Élek nem mentek el csak a lökhárító és lámpa sérült. Illetve egy gyári konstrukciós kis hiba mit az egyik hűtő teteje sérült meg. Az autót leadtam Győrbe a Carnet nél hogy gyári technológiával legyen javítva.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109037t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109038t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109039t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109040t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109041t.jpg)
Felkerült a hátsó szárny. Sajnos pár métert ment csak az autó aztán belém tolatott az út közepén egy Duster. De a szárny nagyon tetszik.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109032t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109033t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109034t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109035t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109036t.jpg)
Rendszeresen járunk a Fiúkkal tréningre. Gondoltam kipróbálom kicsit a Giuliát is. Remekül sikerült. Mi lettünk a leggyorsabbak.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109026t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109027t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109028t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109029t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109030t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109031t.jpg)
1
260
Fórum
Friss topicok
- 159
- Oldtimer, youngtimer
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Giulia
- Spider
- Erőforrás alternativák
- Alfa történelem, híres ...
- Forma-1
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Selénia Rally - 2024. m...