Múlt héten gyártottak le hétfőn feladták és már meg is érkezett. Hihetetlenül könnyű pár gramm az egész. Gyorsan fel is próbáltam tökéletesen illeszkedik. Már csak fel kell ragasztani.
Meg lett rendelve a Stile Italia-tól egy hátsó szárny. Sokáig gondolkodtam hogy QV Style legyen vagy valami egyedi. A QV is tetszik de nem nagyon van jó minőség. A gyári meg elég drága meg fúrni kell hozzá. Így az utóbbi mellett döntöttem. Ebből jóval kevesebb van. Igazi karbon. Sajnos nálunk nem forgalmazzák. Így írtam a gyártónak messengeren. Nagyon rugalmasak és így olcsóbb is lett. Lehet a következő az első toldat lesz. A képek még az ő oldalukról vannak. ( https://www.facebook.com/stileitalia ) Ha fenn lesz jönnek az enyémről is.
Beszerelésre kerültek a relék. Kb 15 perc volt. Ez is pipa.
Idáig csak sima tempomat volt de kis befektetéssel fel lehet okosítani. Így megrendeltem a kormánykapcsolót és beszerelésre meg aktiválásra került. Még ismerkedem vele. De idáig nagyon tetszik.
Mint köztudott sajnos az Olaszok igen elszúrták a Giulia relé dobozát amit a jobb első kerék elé raktak. Aztán rájöttek a hibára és 2017 végén már orvosolták a problémát és felkerült a doboz 3x2 kivitelben a lökhárító mögé. De sajnos itt nincs vége a történetnek. Mert a relék maradtak a régiek amik hajlamosak beégni így nem oldanak le. Ezt szintén orvosolták és volt visszahívás is rá de nagyon nem vették komolyan. Nálam is a régiek vannak. Így megrendeltem Olaszországból az új módosított 11130885 számú Mopar reléket. Nálunk 12-14.000 Ft/ db onnan a 6 db volt 22.000 Ft és profi módon egy bakelit csőbe rakták és a relék közé kis nikecel darabot raktak. Szerintem egy atom robbanást is túlélnének simán sérülés nélkül. Ha lesz idom jön a csere.
Pörögnek a kilométerek és eljött a kötelező szerviz. Így meg lett látogatva Várpalotán Csőri. A szokásos kötelező dolgok. Meg ablaktörlő lapát.
Felkerültek az új Michelin téligumik. Sokáig gondolkodtam rajta hogy aszimmetrikus Continental vagy V mintás Michelin legyen. Az előbbi van defekttűrő kivitelben az utóbbi sajnos nincs. De mivel az első gumiknál a belső rész egy kicsit jobban kopik így félúton van időm átforgatni őket. Ezért döntöttem ezek mellett.
Sajnos már nem működött az ablak és tükör fűtés se. Így cserélni kellett. Bár egy másik autóba még évekig jó lehet.
Rendszeresen fogyott a víz. Már kezdtem aggódni. Aztán Csöri megtalálta a hibát és orvosolta. Újra cserélte. Hogy nem tudnak leszokni erről a két darabból összerakott dolgokról. A 159 en is ez volt a gond.
Nagyon tetszett a piros indítógomb. De nem volt kedvem kormányt szerelni. Így gondoltam adok egy esélyt neki. Érzése jobb mint a gyári.
1
450
Fórum
Friss topicok
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Alfa tuning
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Zenebutik
- Filmek
- Félig Off-os autók (egy...
- Forma-1
- Spider
- Junior (Milano)
- 2 keréken is szép az él...