Hardy - főkép
>> SzervizAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2018-04-26

Mióta megvettem nem volt jó. Sajnos Piritu leamortizálta :-) Le volt törve a pöcök az elején meg a csillapító fogaskerék is. Újonnan horror az ára. Így nem vettem. Főleg hogy nem is használtam mert szemüveg nem fér el benne. Így úgy volt ahogy vettem. Papírral kiékelve. Bontottan néha van de ebben a színben lehetetlen találni. Most viszont találtam egy világosat szinte ingyen. Így megvettem lesz ami lesz. Szétvágtam és a kettőből csináltam egyet. Most végre minden jó.

 
>> SzervizAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2018-04-02

Eljött az idő hogy a szűrőket, olajat kicseréljük. Természetesen Csöri Várpalotán. Olaj ,szűrő, pollenszűrő, légszűrő, és gázolajszűrő. Átnézte az autót, minden jó, és szép. Az olajszintem most mindenhol maximumon áll. Cseréltük múltkor a jeladót, de ahogy öregszik az olaj, úgy a kijelzőn csökken a szint, viszont a nívópálcán nézve a maximumon marad. Ezt nem értem miért. Jó volt lemenni hozzá, mert régen jártam itt. Ha ennyire ritkán járok erre, mindig kényszerképzeteim lesznek, hogy valami biztos nem jó, csak nem veszem észre. Így 1-2 hónapig nyugodt vagyok. Csöri munkáját szerintem nem kell bemutatni senkinek!

 
>> SzervizAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2017-11-06

Elkopott mind a kettő. Már nem sok volt hátra így kicseréltem. A bal oldalon a belső betét nem igazán akart kijönni. Gondolom ezért csikorgott. Óriáskalapács meg feszítővas kellett hogy kiüssem a helyéről. A biztonság kedvéért az újakat kicsit megköszörültem. Brembó tárcsa, és Ferodo betét ment bele, mint ami volt benne.

 
>> SzervizAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2017-10-20

Mivel vettünk a Fiamnak egy kis Puntot meg már régebben akartam vásárolni adaptereket a hibakód olvasásához, így tovább nem halogattam. Remelem nem lesz rá szükség.

 
>> SzervizAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2017-09-29

Kezdődött úgy hogy kicseréltettem az olajszint jeladót, mert rosszalkodott. Ekkor vette észre Csöri, hogy folyik a víz. Kicsit örültem neki hogy végre tudom miért kell mindig tölteni bele egy keveset. Aztán nem voltam ennyire boldog, mert kiderült, hogy a szívósornál a vízbevezetésnél a gyári összeillesztés ment tönkre. Így szívósor csere kompletten. Ami jó hogy a MAP szenzortól kezdve minden rajta van az új alkatrészen is. Leszedni nem volt egyszerű, mert az EGR vízrendszerétől nem jött le, így azt is le kellett venni. Azt hittem, hogy tele lesz kokszal, de meglepetésemre viszonylag tiszta volt. Köszönhetően az előző tulajdonosnak Piritu-nak Egyedűl az EGR csöve ami a fójtószelep, vagy pillangószelep mögé van bevezetve volt koszos. De beszéljenek a képek magukért.
A szervíz mint mindig gyors, és tökéletes volt, de ezt szerintem itt már nem kell külön ecsetelni.

 
>> EgyébAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2017-09-22

Mióta felraktam a telefonomra az ios 11-et nem igazán akart az autóval kommunikálni. Így gondoltam bár régóta halasztom a sok negatív tapasztalat miatt, frissíteni kéne. Elolvastam pár oldalt és nekiláttam elsőnek az 5.5 re frissíteni. Persze hogy nem sikerült. Aztán jobban belemerültem, és írták, hogy a réggebi autóknál kell elsőnek az 5.5 re. Azt hittem nekem régebbi autóm van. Hát nem nekem újabb van mint kiderült. Így jött az 5.6 ami simán felment. Ha már így belemerültem gondoltam mi lenne ha németűl karattyolna hozzám. Bár nem értem miért nem így beszélt hisz Piritu perfekt német. Nekiláttam és sikeresen felraktam a nyelvi frissítést is. Öröm és boldogság!

 
>> Tuning és extraAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2017-06-01

Felkerültek a színezett tükörborítások.

 
>> Tuning és extraAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2017-04-09

Nagyon régóta szerettem volna egy fajta 18 as felnit, mivel a toldatokhoz és a hátsó szárnyhoz szerintem jobban megy mint a 17. De vagy nem volt vagy nagyon drága. Végre mikor egy kis alkatrészért mentem az érdi bontóba, mert sikeresen eltörték a fülét, amit megint ajándékba kaptam, megkérdeztem, hátha van nekik....és volt. Ráadásul annyira olcsón és jó állapotban, hogy el se akartam hinni. Legszívesebben azonnal elvittem volna, de motoron sajnos nem tudtam :-)) Így másnap visszaküldtem érte valakit mivel nem értem rá, és nem akartam, hogy elvigye esetleg más.
Vettem rá Continental Premiumcontact 6 gumikat, mivel ez egy teljesen új széria és érdekes módon szinte olyan a mintája, mint a Sportcontact 5-nek, ami rajta volt. A méret természetesen gyári 235/45R18. Most viszont ahogy nézem lejjebb kéne rakni egy kicsit. Egy TI garnitúra rugó, vagy egy Eibach készlet lesz a vége szerintem.

 
>> AutóápolásAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2017-03-17

A múltkori alkalommal mikor kötelező szervizen voltam kértem Csörit hogy pár dolgot szerezzen be nekem. Így megjött a 159 felirat. Ablaktörlők, direkt 159 specifikus, illetve kértem tőle még egy liter olajat, hogy legyen tartalékba, mert idegesít ha a csereperiódus vége felé egy kockát lemegy a szintjelzőm. Ami viszont meglepetés volt találkoztunk a Párduc volt első, és egyetlen tulajdonosával Piritu-val éppen a Spider volt szervizben. Sajnos siettem így csak pár szót váltottunk. De azért a szervizkönyvet megint elfelejtettem lepecsételtetni, így Várpalota határából visszafordultam, mert már két bejegyzés elmaradt.

 
>> SzervizAlfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2017-03-13

Eltelt ismét 15.000 Km, így meglátogattuk a Csörgő szervizet. Olaj, szűrő, levegőszűrő, pollenszűrő és a gázolajszűrő is cserélve lett ismét. Mivel az NKH megmérte a fékolajamat, és már határon mozgott, illetve egyszer fel is forraltam, így az is cserélve lett. Rendeltem még hozzá egy 159 feliratot, illetve valami normális ablaktörlő lapátot. Ha megjön leugrok érte, meg pótolni kell a bejegyzéseket a szervizkönyvbe, mert ismét elfelejtettem elvinni. A szerviz gyors és hibátlan mint szokott lenni. De gondolom nem kell bemutatni senkinek.