Megelőző jellegű szervizen jártunk várpalotán a Csörgő szervizbe. Olyan alkatrészeket cseréltettem ki amik jól működnek, de ennyi km-vel már tönkre szoktak menni. A vákuumcső a DPF mellett még jó volt, teljesen hibátlan, de új lett. A nívó pálca tömítésénél viszont már izzadt kicsit. Az is cserélve lett. A generátor fel lett újítva. Bár kicsit furán néztek rám, és nem értették miért akarok egy jól működő generátort felújítatni, de megcsinálták. Cserélték a szabadonfutót is rajta. A váltóba is ki lett cserélve az olaj. Kapott egy kis Xado-t is. A szerviz gyors és pontos volt mint mindig.
Ma vittük a céges autókat műszakira. Így a sajátomat is átküldtem a soron. Semmi felkészülés semmi ellenőrzés előtte. Hibátlan az autó. A fólia nem volt feltüntetve sehol így azt beírták. Most minden tökéletes.
Kapott egy kis tuningot egy Novitec box formájában. Határozottan jobb lett. Jobban gyorsul rugalmasabb és kevesebbet eszik ahogy nézem.
Már lassan egy éve hordtam a kesztyűtartóban a szintjelzőt. A kocsival egy időbe vettem. Sok blogot megnéztem hogyan kell. Aztán nekiláttam. Persze a lökhárítót nem tudtam levenni a toldat miatt. Így kellett rá fúrni egy lyukat. Aztán mikor levettem akkor láttam hogy az én tartályom sokkal kisebb mint amit idáig láttam ráadásul helye sincs a jeladónak. De a vezetek legalább ott van. Így fúrtam a tartályba egy lyukat a jeladónak. Annyi előnye van így én állítottam be a szintet mikor jelezzen. Csináltam egy proxi rendezést mert nem akart működni. Aztán utána jó lett. Ha tudtam volna hogy létezik nagyobb tartály vettem volna azért hozza.
Meg ha már le lett véve a lökhárító beállítottam a bal elejét a lámpánál, mert mindig kibújt a sarkánál az a pici pöcök aminek pont az lett volna a feladata, hogy a helyén tartsa a lökhárítót. Most végre jól áll.
Csörinél jártunk mivel a vezérlésben lévő km-k száma elérte a 100.000-t. Ott egy kis doboz várt minket amiben újabb 2 doboz abban pedig újabb 5 doboz. Igazi Matijoska :-) Az autót leadtam délelőtt es estére mehettem érte. Ráadásul grátiszba kaptam egy fényképes szolgáltatást a szereléshez. :-) Így vannak a cseréről képeim is. Igaz szelfi nem készült igy a mester nincs rajta. A szolgáltatás természetesen a szokott minőségű volt. De akinek Alfaja van annak gondolom nem kell bemutatni.
A parkolóba egy kocka Lada neki tolatott a bal hatuljanak. Mivel kockából van így sikerult egy kis élt nyomni a sárvédő ívébe. Sikerult teljesen eltüntetni de fényezni kellett a helyét.
Zánkán jártunk találkozón. A Párduc kapott meglepetésként első emblémát meg kulcstartót.
Mivel volt első lökhárító toldat, meg hátsó szárny, adott volt a feladat, hogy küszöb is kell. Novitecen gondolkodtam, hogy teljes legyen a készlet, de a gyári is eléggé tetszett. Ráadásul gyári, ami nálam plusz előny. Érden a bontóba találtam nagy nehezen, de nem igazán akarták eladni. Aztán egyszer csak megtört a jég, és sikerült megvennem. Aztán mivel piros volt festeni kellett. A gyári patentokkal van felrakva így fúrni kellett az oldalát. Aztán mivel fúrtunk jött az alvázvédelem több lépésben, kívül belül. A felrakás nem volt nehéz. Maszkoló szalag, meg festék kell hozzá, hogy a lyukakat bejelöljük. Alulra új távtartók kerültek. A biztonság kedvéért nehogy víz menjen a küszöbbe, vagy a lyukak környékén felüsse a fejét a rozsda, körbe lettek nyomva tömítő anyaggal. Tehát jobb mint a gyári. Bár ha egyszer le kell venni azt hogy fogom, az még a jövő kérdése.Az összegbe minden benne van, tömítő, alvázvédők, csavarok, távtartók, festés.
Kezdődött úgy a dolog, hogy néha megállt menetközben. Aztán kis idő múlva elindult. Megrendeltem hozzá a holtpont jeladót. Aztán egyik reggel egy reccsenés, és a kuplung nem működött tovább. Kötél, irány Csörihez. A tegnapi nap este 10 órakor készen lett. Eltört a szerkezetbe egy lamella. Amúgy a tárcsa még bírta volna mert nem volt elkopva. Viszont így cserélve lett minden gyárira. Kettőstömegű, kinyomó csapágy is, illetve a holtpont jeladó.
Viszont mikor átvettem észre vettem nincsen tolató lámpa, aztán tempomat sincsen, meg világít a motor hibát jelző lámpa. Nem megy a légmennyiségmérő, meg víz van a szűrőben illetve fékkapcsoló hiba. Csöri kimért mindent de nem találta a hibát. Lehet fáradtak is voltunk, mert már éjfél volt szinte.
Azért elhoztam, aztán lesz valami. Másnap nekiláttam méregetni. Meglett a hiba. Az egyik Service feliratú biztosíték ment ki, de nem látszott, csak méréssel. Azon van a légmennyiségmérő meg a vízérzékelő és a féklámpa kapcsoló, illetve tempomat de azt még akkor nem tudtam.Kicseréltem. Viszont tempomat még nem volt. Mentem vele kb. egy km-t. Újraindítottam és újra működött. Közbe a motorlámpa is elaludt. De mi verte ki a biztosítékot? Mivel régóta van Berlinám, így sejtettem. A csomagtér átvezető kábel....és igazam lett. Az fáradt el.Remélem most minden rendben lesz, mert ez nem tervezett kiadás volt.
Mivel még soha nem volt polirozva es pár karc és festékfeljenődés volt rajta így kapott egy polirt, Amit VFTSArpi csinált.