Szeretnék bele tolatóradart és jo lenne ha közelítőleg hasonlítana a gyárira. De meg az is lehet valahogy gyárit kap csak a lökhárítokat nem akarom cserélni. Ez az egy ami vissza tart tőle. Kezdésnek kicsereltem a belső világítás panelt a kapcsoló miatt. Viszont a régebbit kaptam amin van csomagtér nyitó gomb. Így adott az új feladat. Valahogy működésre bírni. Az Alfadepoba vettem ahol nagyon segítőkészek voltak és sok jó tanácsot adtak. Még kéne venni egy szemüvegtartót mert az enyém elhalálozott még Piritu-nál. A 30000 Ft eléggé visszatart. A bontoba olcsó de ilyen színű persze nincsen.
Igazi kincs mert külön nem lehet kapni. Köszönet Lexlutor -nak.
Az enyém sajnos megsemmisült. Teljesen letört a kampo róla amivel ki lehet szedni. Így a vezetékkel kellett kihúzni ugy hogy szemből meg egy drottal nyomtam nehogy elszakadjanak.
A helyzetjelző izzói elég halványan világítottak ezért kapott ledeset.
A gyári szőnyegrögzítő a jobb oldalon el volt törve, illetve a feje hiányzott, ezért mindig elrúgták. Rendeltem hozzá másikat, ráadásul ez elfordítható, így véletlenül se tud leugrani róla a szőnyeg.
Ki lett cserélve a jobb illetve bal tükörtakaró mert volt rajta pár kis lyuk a magassugárzók miatt, illetve a bal hátsó füle le volt törve. Az újon faragtunk egy kicsit, hogy ne feszüljön.
Az elsősegély doboznak lejárt a szavatossága az is cserélve. 2021.ig jók vagyunk.
A bal ködlámpa törött volt így az is csere, aztán mivel szebb volt mint a jobb és jobban is világított, így a jobb is cserélve.
Kapott egy szerintem szép kipufogó véget.
Megrendelésre került egy első toldat, illetve hátsó szárny. Küszöbbel még várok mert TI-t szeretnék. Ha nem kapok akkor az is Novitec lesz.
Volt egy kis időm, így gondoltam ismerkedek kicsit az autóval a Blue & Me egységgel, és a Media Player-el. Meg volt pár apróság amit megcsináltam.
Mivel nem szeretek semmi idegen feliratot, így eltűntek a Riegler matricák az autóról. Ki lett cserélve a rendszámkeret, meg az első irányjelzők alól szintén el lett távolítva.
A bal lábnál a taposónál rozsdásak voltak a csavarok, nem illik egy ilyen autóhoz. Sajnos saválló nem volt azt rendelni kellett, de addig ez is megteszi.
A kormány alatt a térdlégzsáknál elhagyta magát a bőr tépőzár. Lett rá véve öntapadó, és ki lett cserélve.
A jobb lábamnál a szövet borítás nagyon elállt, ami nem volt szép. Sajnos nem tudtam hova ragasztani, így vágtam egy kb. 5X17 cm-s saválló lemezt, azt felcsavaroztam a borítás mögé az ott lévő csavarokkal, formára hajlítottam, így kaptam egy nagy sík felületet. Igy már volt hova ragasztani kétoldali Patex ragasztószalaggal.
Az ülések hátulján lévő bőrzsebek egy kicsit ki vannak tágulva, ami annyira nem tetszik.
Szerencsére egy ismerősöm fillérekből megoldja. Ki kell venni az ülés hátulját, ami külön kivehető így nem kell az ülés borítását megbontani csak azt a zsebes részt. Kivág belőle egy kicsit és újra megvarja.
A csomagtartóba szintén beraktam a dolgaimat a pótkerék mellé, és mivel a 0.1 bar nyomást kicsit keveselltem benne, fel lett fújva 4.0 bar-ra. Így már használható ha kellene.
Ki lett cserélve az Alfa driver matrica is.
Holnap megyek bontóba pár apróság félre van rakva de babonából nem mertem elhozni csak ha itt van az autó. :-)
Végre a mai nap megérkezett hozzám Piritu autója. Nem akartam még cserélni igaz foglalkoztatott a gondolat. Aztán megláttam a hirdetések között, és nem akartam lemaradni róla. Nagyon szép nagyon megkímélt egyszerűen gyönyörű. Élvezet vezetni. Az enyémet is elvitték közbe. Így a végére minden összejött.
Sajnos eljött az idő, hogy megváljunk egymástól. Sajnálom nagyon, mert hozzám nőtt. :( Viszont úgy látom, hogy legalább Alfa szerető emberhez került, aki szereti, és megbecsüli továbbra is. Biztos vagyok benne, hogy jó kezekben lesz az autó és ez megnyugtató. Szívem szerint még lemostam volna búcsúzóul, de mivel a hátulja frissen van fényezve ez elmaradt.
A baleset miatt a hátulját javitani kellett. Végre elkészült es a helyére került. A kipufogón igazítani kellett egy kicsit. Most tökéletesen áll. Búcsúzóul még a bal első féltengelyt Csöri kicserélte. Holnap vagy holnap után elvileg elviszik. Kicsit sőt nem kicsit sajnálni fogom. Nagyon hozzam nőtt. De reméljük ha az égiek es a liesing cégek is úgy akarják jön az utód.
A balesetnél vettem észre hogy a hátsó dob anyagszerkezetébe kis folytonossági hiány lépett fel ezért rendeltem egyet a Paragi muhelyből. A postának köszönhetően közel egy hétbe került míg megkaptam. Sajnos annak ellenére hogy elkérték a cső átmérőjét csak nem sikerült eltalálni a csatlakozást. Az egész cső egyforma vastag volt csak bevágták a végét. De attól ugye nem csúszik össze ha egyforma az átmérő. Így a régiről le kellett vágni es felrakni az újra. Hogy mennyire sikerült kiderül ha végre elkészül a hátulja. Amúgy jóval kisebb es könnyebb mint a másik így a csomagtartom alja se melegszik a kipufogó felett, de sajnos mivel Diesel sportos hangja nem igazán lett.
Sajnos hátulról belémjöttek egy körforgalomnál, ráadásul nem ismerték el a felelősséget, így rendőrt kellett hívni. Sajnos mostanában nem lesz pénzem belőle. Az én autóm alig sérült viszont a másik egész eleje a szélvédőig. A gond az, hogy éppen vitte volna a vevő, így várnia kell míg elkészül. Remélem nem fogok lecsúszni ez miatt a kiszemelt másik autóról, mert azt sajnálnám nagyon.
Mikor levettük a lökhárítót akkor vettük észre, hogy a hátsó dob megadta magát, így rendeltem rá egy Parragi sportdobot, az új tulaj, vagy ha megmarad, az én örömömre.