Mutasd

>> Szerviz2019-03-03

Az autót elég sokat használtam városba rövid távon, és az olajszintjelző is azt jelezte, hogy nincs benne olaj, pedig maximumon volt. Ekkor tudom, hogy függetlenül a kilométertől, és a gyári előírástól eljött a kötelező szerviz ideje. Így irány Várpalota. Olaj és szűrők cseréje. Illetve mivel az egr hűtőbe 80.000 Km van és innen minden nap ajándék, így az is cserélve lett.
Illetve még egy dolog, ami meglepetést okozott, főleg Csörinek. Nagyon sok autónál olvastam amiben ennyi km van, illetve Csöri is mondta, hogy a szelepek tetején lévő himbák elkopnak berágódnak. Mivel kicsit szivárgott az olaj a szelepfedélnél, és azt is cseréltettem, akkor mondtam, hogy ezeket is cserélje.
Na itt jött a meglepetés. Se különösebb berágódás se kopás. De ha már meg lett rendelve így cserélve is. Ahogy mondta Attila, vagy azoknál az autóknál 2X 3X annyi km van amikben cserélt vagy rossz olaj vagy hosszú intervallum, de érdekes.
Igazából, hogy a normális és hozzáértő szerelő, mivel az autót Csörin kívül más nem szerelte, kivéve a gyári szervizet. Onnantól mind az előző tulajnál mind nálam csak Ő nyúlt hozzá, vagy a normális olaj, mivel csak Seléniával ment, vagy a normális - nem gyári- szervizciklus vagy ezek összessége eredményezte nem tudom, de jó hír.