Ma kicserélték a lambda-szondát. Jobb lett; váltásnál nem fullad vissza a motor egyrészt, másrészt a fogyasztás is ~8 liter körüli lett (közepes méretű dugót és egy-két gyorsulást is beleértve). A régi szonda tiszta korom.
Megnézettem a zörgéseket:
elöl-hátul a kipufogóval vannak gondok.
A kipufogófelfüggesztés gumibak szakadt és a fémtartó törött. Ezért van a pattogó hang elöl, valamint a 2000-es fordulatnál a zörgő hang. A kipufogócső középen valami egészen gány módon van összerakva, nem tudom kics csinálta, de a két cső nem kompatibilis, a szorítóbilincs nem éri át a csövet sem... az is zörög.
A következő lépés a LMM: üresben guruláskor ingadozik a fordulatszám: 200-1500 között mozog a fordulatszámmérő. 200- ra erősebb fékezéskor megy. Ahogy állóhelyzetben van az autó, már ingadozik.
km: 176.538
156 159 2.0 200.000 ablakemelő ablakmosó ablaktörlőmotor akkumulátor alapjárati albaktörlőlapát alfacity alváz balansz csatlakozó cső eladás ellenállás előtét embléma fékbetét fekfolyadek féktárcsa felső fenéklemez festés feszítő feszítőgörgő flexibilis foglalat főhenger fordulatszám forgalmi futómű giulia görgő gt gumi helyzetjelző hosszbordás hűtőventillátor injector izzítógyertya izzó jeladó jtdm jts kartervédő katalizátor kézifékkötél kilincs kinyomócsapágy kipufogó klíma középkonzol kuplung küszöb lambda lambda-szonda lámpa led légszűrőház légtömegmérő légzsák leömlő lmm matrica morotolaj mosás motor motorháztető műanyag munkahenger műszaki nyomáskiegyenlítő olaj olajcsere pedál pollenszűrő rezonátor riasztó rozsda rugó szabadonfutó szelepfedél szíj szonda szűrő tartály tekerő termosztát tömítés tükör turbó váltó veloce vezérlés vezérműszíj vezeték vízpumpa vizsga
>> SzervizAlfa 156 2.0TS 16V Ricco Rich/Distinctive // 2010-02-26