Szép és jó volt, de elváltak útjaink.
Kb egy hónapja jött elő az izzítógyertya hiba, így most mind a négy cserélve lett.
Az olajcsere periódus be lett állítva 15ezer km-re, a gyári 30ezer helyett.
Mindenből a gyárit kapta.
Km: 242.700
Úgy kezdődött, hogy tavaly nyár óta küzdöttem a check engine lámpával. Szerelő 1, gépre dugta, lambdaszonda csere. Egy ideig jó volt, majd újra előjött a jelzés. Közben észrevettem, hogy fogy a hűtővíz, látni nem láttam, hogy hol ereszti el. Check engine újra jelentkezik, megint lambda hibát ír. Biztos hogy nem cseréltetek megint szondát, más lesz a gond. Szerelő 2 átnézte, gépre dugta, de nem találta meg a hibát.
Szerelő 3, bejelentkeztünk, hogy nézze át, gépre dugta, lambdát ír, check engine hibajelzés törölve, de! Észrevették, hogy a vízpumpa ereszti a hűtővizet. No, akkor előrébb hozzuk a vezérléscserét párezer km-rel.
Nem sokkal a szerelés kezdete után hívnak, hogy el van törve a beszívó levegőcső. A 156-nál is jártam így. Ez lehetett a c.e. hibajelzés oka, valamint az apróbb fordulat ingadozások. Később újabb hívás, hogy a generátor szabadonfutó igaziból nem is fut szabadon, mert be van állva. Az is csere.
A vezérlésnél minden szíj, vezető, feszítő görgő szintén.
-vezérműszíj szett
-vízpumpa
-fagyálló
-beszívó levegőcső
-generátor szabadonfutó
-hosszbordás szíj
-hosszbordás szíj feszítő
-hosszbordás szíj vezető
km.:233.935
Sikeres műszaki vizsga. Minden rendben.
Km.: 229300
Felkerültek a Bosch Aerotwin lapátok, a Valeo 3 hónapig bírta, és borzalmas hangja volt. Ugrált a szélvédőn, csíkozott.
A hátsó ablaktörlőre csak gumit vettem, az sem az igazi már, és az is hangos. Amint lesz időm, azt is kicserélem.