Tavaly februárban cseréltettem kuplung munkahengert, mert a pedál nem jött fel teljesen. Később kiderült, hogy nem a munkahenger volt a rossz, hanem a rugó volt törött. Aztán később a pedál ugyanúgy nem jött fel, mint előtte, új rugóval, új munkahengerrel.
Tegnap lecsekkoltam egy másik 156-ost, összehasonlítva az abban lévő rugó elhelyezkedését. Teljesen máshol, teljesen máshogy. Aztán kipattintva látszott a valódi helye. Befeszegettem a helyére, így most teljesen feltolja a pedált. Elég idióta egy megoldás ez.
A főhenger cseréje után sem jött föl teljesen a kuplung pedál. Van a pedál fölött egy rugó, az volt eltörve. Cserélve lett, most jó.
km.: 216.100
Ma kicseréltettem a kuplung főhengert, mert a pedál nagyon puha lett, és a fékfolyadék is igen csak használt állagú és állapotú volt, így azt is cseréltettem.
A külső hőmérő is rosszalkodott, mínuszban 30, 40 fokokat mutatott, csatlakozó tisztítás, és jó lett.
Az anyósülés ülőlapjában lévő légzsák nyomásérzékelő viszont elszakadt.
km.: 215.516

1
466
Fórum
Friss topicok
- Alfa-HiFi
- Alfa reklám
- 4C
- Filmek
- 155
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV