Mutasd

>> Tuning és extra2014-07-15

Szóval mostanában az újra lábra állításon dolgoztam javában, az üzemanyag rendszer alu csövekből dash fittingekkel nagyjából összeállt, a kábelezés a gotech-hez az önindítóhoz,az AChoz és a világítás egyes részeihez kész. Ami hiányzik még az irányjelző , a műszerek, a ventilátor bekötése valamint a tankra 2 plusz fitting hegesztése. És akkor a kompresszor... szétszedve várja,hogy az új cuccokkal összerakjam,de ahogy rakosgatom ide oda keresem a helyét, valahogy nem annyira találom. Viszont az alfagtv6.com-ot böngészve low cost ITB építést találtam. Régebben én is szerettem volna, de az AHMotorsport 1500GBP+áfa ára kicsit (nagyon) kedvemet szegte. Itt a fórumon viszont bmw k75 és triumph daytona és speed triple fojtószelepeket alakítottak át. Hát rákerestem az ebayen és 17e/sorért lehetett lőni, de a szerencse rám kacsintott és nagyjából és kikiáltási áron (1GBP) vittem darabját a pillangósoroknak amik ma megérkeztek és miután nem bírtam magammal az elsőt feldaraboltam és V6 turbo szívócsöveivel és 164 V6 24 gumi torkaival felpróbáltam. Nos, a helyzet az,hogy gyakorlatilag a tengelyt kell összekötni újra a fojtószeleppotinak új helyet csinálni és kb kész. Ami még készült a fittingekkel megtámogatott üzemanyagszűrő és tank elhelyezése.