Mutasd

>> Tuning és extra2012-06-06

A nappali fény, mint olyan szerintem hasznos. Foglalkoztatott régóta, hogy miként kéne megvalósítani úgy, hogy viszonylag ízléses legyen. A készen kapható ledsorokat eleve kizártam, mert nem tetszenek és általában csak béna helyekre lehet őket felrögzíteni. Vannak offos verdák, amiken ezt egyszerűen úgy oldják meg gyárilag, hogy a lenti ködlámpa mellé beraknak egy fényforrást. Ez nekem jobban tetszik, mert egyszerű, nincs túlcicomázva, mint egyes négykarikás autók lámpatestei. Mivel a facelift előtti 47-ben az első indexek nem a lámpatestben vannak, hanem egy lenti búrában, ezért elkezdtem ott nézelődni. Ez szerencsémre kétfelé van osztva. A fenti rész az index, a lenti pedig üres. A hátsó burkolaton valamelyest elő is volt készítve a terep egy újabb foglalatnak. Megrendeltem ebay-ről ledes izzóval együtt és be is kötöttem. Jelenleg a helyzetjelzőkkel párhuzamosan üzemel, így nem generál hibát. Később még szándékomban áll módosítgatni rajta, de egyelőre jó lesz így. Majd agyalok még, hogy hogyan tehetném jobbá. A lényeg, hogy így is tetszik és talán nem is látszik rajta annyira, hogy házilag lett beszerelve.

Egyúttal kicseréltem az index izzókat is, mert már lemállott róluk a borostyán bevonat. AC előtt még a motorháztető nyitását tettem egyszerűbbé, csak nem írtam le. Állítottam kicsit a szerkezeten, így nem kell teljesen kihajlítani a kart a kormány alatt, hogy méltóztasson kattanni. Kapott még egy kis WD40-et a mechanika és most nagyon patentul működik az is. Az első 4 képet úgy "loptam" innen-onnan, de az utolsó kettőt én lőttem :)