Mutasd

>> Szerviz2010-05-13

Elérkezett a kuplungszett cseréjének ideje. Ezt a múlt héten, egy a kuplung pedál benyomásakor hallható, pattanó hang jelezte(cserénél kiderült, hogy eltört a szerkezet), majd kb. fele lett a pedál mozgatásához szükséges erő mértéke.
Természetesen voltak már előjelek, pl. néha megcsúszott a kuplung erőteljes gázadáskor, 2200-as fordulat környékén, és "fent fogott a pedál", szivárgott a hátsó főtengely szimering...igaz már 2 éve is ilyen volt.

Tegnap csiga tempóban 90-100-al, lementem Szegedre, a megbízható szerelőmhöz, vittem a szükséges alkatrészeket, és bő 5 óra múlva mehettem a kész autóért!
Cserélve lett: hátsó főtengely szimering, kuplungszerkezet, tárcsa, kinyomó csapágy,
valamint most került beépítésre a két első gumi fékcső, és egy bal oldali külső féltengelycsukló gumiharang.(a jobb oldali már cserélve volt pár hónapja)
A kettős tömegű lendkerék hibátlannak tűnik, nem lett cserélve.

Külön köszönet illeti az alkatrész-beszerző barátomat is, a kellemes, baráti alkatrész árak és a gyors beszerzés miatt.

Felhasznált anyagok, és költségek:
Valeo 3 részes kuplung szett: 45e
Corteco főtengely szimering : 6e
Gomet gumiharang: 2e
Gumi fékcső (2db) : 5e
Bosch aero twin abl.törl. lapát 5e

Munkadíj: 32e