Olajcsere minden szűrővel.... Km:325000
El volt repedve egy rövid cső ami a turbóból a fölös olajat visszavezeti az olajdeknibe,valszeg még gyári volt! Csere újra, az olajfolyás megszűnt.
A futómű felújítás után végre felrakattam a nyári garnitúrát...
Kapott két vadi új barum bravarius 5 gumit.
Elől cserélve az alsó lengőkarok és a keresztstabilizátor szilentjei.....
Hátul az alsó lengőkarokban a szilentek.
Kapott új hátsó féktárcsát betétekkel!
Végre felkerült a Ragazzon végdob!
Egyik reggel olajfolyfoltok jelentek meg a pedálok alatt.... Úgyhogy kapott egy új felső kuplungmunkahengert!
1 hónapon belül kétszer csinált olyat hogy melegen nem indult... Semmi hibaüzenet! KB 10 perc pihi után beindult!
Valószinüsíthető, hogy a főtengely jeladó kezd elhalálozni, ezért cserélve lett egy újra.....rem csak ennyi volt!
Végre volt időm leápolni mindent ami bőr! Szokásos Autoglymes cuccokkal... Épphogy elég lett a bőr ápoló és tisztító... Rendelés folyamatban.Most 2 napig nem járok vele, a bőrápolónak hagyok ennyi időt, hogy felszívódjon!
Kapott új QV emblémákat is, a régik már nem voltak szépek.
18 éves a Nero dög......
Már régóta szinte nulla volt a látótávolság éjszaka.... Kicsit pislákolt is mindkét lámpa, na meg elég furcsa színe volt!
Kapott új izzókat, új xenontrafókat és Gyömrőn fel lettek újítva a foncsorok! Rájuk is fért, mert kicsit rozsdás volt a felületük, meg be voltak opálosodva(a képen látható). Ég és föld a különbség!!!!
A vezető oldali ajtóban cserélve lett az ajtóhatároló újra.... Ilyen szépen még sosem járt az ajtó 😅
Nehéz szívvel, de megváltam a 18as sokküllős gyári aluktól.... Hál istennek jó helyre kerültek....Ferko cartárs nagyvadát ékesítik már!
Sokat agyaltam mi legyen helyette....
Végül vadi új 18-as füstezüst quadrifoglio style szettre esett a választás. Kicsit aggódtam hogy fog állni rajta mert a neten sehol nem találtam képet olyan 166ról ami ilyen papucsokat hordana.
De nem bántam meg... Élőben elképesztő, főleg ezzel a színnel 😀