Vettem előre 2 Pirelli Pzero Rosso-t mert már a conti elfáradt!
A jobb elejében az axiálcsukló és a gömbfej kicsit összerozsdáltak úgyhogy csere vacsi újra mindkettő....
Most először kipróbálom a selénia olajat...minden szűrő cserélve
Km: 208 000
Lausz cartárs jóvoltából cserélve lett a nyomásszabályzó szelep mert néha megállt útközben a vas,utána egyből újraindult de ez nem volt már állapot!azóta jó...kopp-kopp!még jobban is megy,nem tom miért!lassan totál rendben lesz a gép!!!
A környéken csak szakbarbárok vannak,ez sajnos hatványozottan igaz!!!Vicc hogy Székesfehérvárig kellett vinnem hogy tutkó futóművem legyen!Grazie Mille Totti cartársnak!!!
Amit cserélt:
jobb hátsó kerékcsapágy
kézifékkötelek
bal hátsó féknyereg
csonkállványokban a GL szemeket
alsó lengőkarokban a szilenteket poliuretánból és a GL szemeket
segédlengőkarokban a szilenteket poliuretánból
hátsó hídban szilenteket poliuretánból + esztergált fém alkatrészek
hátsó felső lengőkarok kompletten
hátsó kerék összeadásért felelős kitámasztórúd szilentjei
első futóműben az alsó lengőkarok
Az első lökösnél a zender kit kijavítva,újrafújva.
Annyi év keresgélés után végre meglett...szinte tökéletes állapot,momo,gyári és a szin is stimmel....yessssssss
Már tavaly éreztem hogy gyengélkedik az akksi....évközben ugye nem mutatta ki de a mostani télnek már nem merek ezzel nekivágni,főleg hogy sokat áll az autó!!!Ismét Banner 100Ah-s mellett döntöttem,a régi is kibírt 6 évet!!!
Vagy 1 hónapja cserélve lett a jobb elejében a stabrúd pálca....
Sajnos nem birták sokáig a vredestein gumik meg a hátsó pzero-k is elkoptak!
Helyüket 70% Conti Sportcontact 2 gumik vették át!Elvileg defektűrő, így még jobban meg van erősítve az oldalfala...ezt érezni is a menetkomforton, de a kezdeti tapasztalatok ettől függetlenül pozitívak!...ja és tapad mint állat:)
Az anyósoldali ajtóban megadta magát a központizár motor...még anno vettem vagy 4 motort igy csak ki kellett cserélni és megint zárja az ajtót...yes:-)