Tagok >> cseko76 >> 156 1.9 JTD >> Blog
- Típus:156 1.9 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Rosso
'09.03.20. ismét Csöriékhez tettünk egy szervízelős látogatást:) A hűtőre már ráfért egy csere, mert nem sokáig bírtam volna. Közben lett bal első ajtó határoló ill. bal hátsó kilincs csere is. No meg az ablaktörlők/lapátok is ki lettek cserélve gyárira. A nyári gumik is felkerültek.
151500 km
Egy praktikus ajándékot kaptam névnapomra :)
így hátha nem lesz annyira kormos a hátulja:)
Hát elkövetkezett a "mérföldkő" /az írások szerint 61.000 km-t ment a "szíj"/ ; megtörtént Csöri cartás által a nagy orvoslás:
- vezérműszíj, bordásszíj, görgők, vízpumpa cseréje
- pollen szűrő
- olaj /selénia :)/ , olajszűrő, gázolajszűrő, légszűrő csere
- új fagyállóval feltöltve /ugyis jön a nyár :) /
Természetesen most sem volt probléma mentes a csere, mert az utolagosan beépített klima nem várt méreteket hozott:( nem stimmelt a szíj hossz ill. az egyik görgő mérete, de a jó hozzáállás /ami Csöriéknél mindig megvolt/ 1 óra múlva már megvoltak az új alkatrészek:) Köszönjük :D
150.100 km
Az ablaktörlő-motor már régóta nyöszörgött és ugy gondoltam, h szétkapom (persze Buksi cartárs rábeszélésére :D ) 2x kellet szétszednem,mert elsőre a takarítás és zsírzás mellett napvilágot látott, h a motor csapágyás lett :( ; másnap csere; igaz egy kicsit trükkös volt a mechanizmus és az érzékelők beállítása, de megoldottam és jobb, mint újkorábban :)
Hát elkövetkezett a műszaki ill. zöldkártya ideje is, de ezen is túl vagyunk :D + még a téli gumik is fel lettek rakva.( menet zaj az van most :D ). 148.500 km
A középsőrész műszerfalán kiégtek az izzók, hát nem volt egy könnyű művelet kicserélni őket, egy délutánom ráment :(
Sorra került az első féktárcsák ill. betétek cseréje is, egy "kicsit" kopottak voltak:( de legalább mostmár a csikorgás is megszünt; ja és egy újabb kopogás elhárítva a bal első stab. kar is cserélve lett:) most szép csendes ami egy dieseltől elvárható:)
146200 km
Hát a bal alsó lengőkar megadta magát kész lovaskocsi hangaja volt:( + egy két apróság is cserélve lett ill. beállítva. 144.200 km
.... megkapta a szilozott gumiharangok:( helyett az újat és így kicserélésre kerül az axiál is:) a változatosság kedvéért a bal oldali kerékcsapágy is ki lett cserélve (mielőtt beáll:) ); mindezek után következett a futómű komplett beállítása:) , ja és a kormány is végre ugy áll ahogy kell neki. Mindez nem jött volna létre,ha nincs Csöri; még 1x köszönet érte:) 143000km