Hát elkövetkezett a műszaki ill. zöldkártya ideje is, de ezen is túl vagyunk :D + még a téli gumik is fel lettek rakva.( menet zaj az van most :D ). 148.500 km
A középsőrész műszerfalán kiégtek az izzók, hát nem volt egy könnyű művelet kicserélni őket, egy délutánom ráment :(
Sorra került az első féktárcsák ill. betétek cseréje is, egy "kicsit" kopottak voltak:( de legalább mostmár a csikorgás is megszünt; ja és egy újabb kopogás elhárítva a bal első stab. kar is cserélve lett:) most szép csendes ami egy dieseltől elvárható:)
146200 km
Hát a bal alsó lengőkar megadta magát kész lovaskocsi hangaja volt:( + egy két apróság is cserélve lett ill. beállítva. 144.200 km
Végre felkerültek a nyári gumik,h már jó lett a futómű :D
.... megkapta a szilozott gumiharangok:( helyett az újat és így kicserélésre kerül az axiál is:) a változatosság kedvéért a bal oldali kerékcsapágy is ki lett cserélve (mielőtt beáll:) ); mindezek után következett a futómű komplett beállítása:) , ja és a kormány is végre ugy áll ahogy kell neki. Mindez nem jött volna létre,ha nincs Csöri; még 1x köszönet érte:) 143000km
Végre a támasztórúdak a helyükre kerültek, kisebb kínlódás után /Csöri tudna mesélni róla:) /; a generátor is visszakapta a védőburkolatott amit kitudja mikor hagyott el, jobb felső első lengőkar, stabilizátor rúd cseréje is megtörtént és láss csodát a nyöszörgés és kopogás megszűnt, de lett helyette más:(...folyt.köv.
Hát rákerült a gép a vallatópadra és a javítása folyamtban van Csöri keze munkájának köszönhetően....... lengőkarok/jobb felső első/, támasztórúdak/ez emlékezetes lesz/ :), fékbowdenek, axiál...
Nem akarom elkiabálni,de most ugy néz ki,h a hiba orvosolva:) egy légzsákszalag cserével; igaz egy kicsit körülményes volt, mert már régi fajta légzsákszalaghoz jutni nehézkes:( de a szerelő ügyeskedésének és egy kis utánjárással sikerrült:).