Mutasd

>> Szerviz2021-11-20

Bár a motor probléma komolyabb, azért jó lenne ha a futómű se rázna. Ezért egy kellemes szombati napon betettem az Eibach rugókat és a TRW gátlókat. Érdekességként szeretném megjegyezni, hogy nem tudom mi vezérelte azt az embert, aki berakta az FK coilovereket az autó alá, de ezzel párhuzamosan viszont kiszedte a kanyarstabilizátort az autóból. Valószínűleg azért mert a JTS kanyarstabilizátora már nem a lengőkarra, hanem a gólyalábra csatlakozik, viszont az FK gólyalábon nincs bekötési pontja. Csak "gratulálni" tudok ehhez a lépéshez. Az is érdekes, hogy ez egyik korábbi szervíznek sem tűnt fel. Most kereshetek kanyarstabot is előre. De a lényeg. A futómű csere nagyon gyors és egyszerű volt. Az eredmény pedig magárt beszél. A hasmagassg mindössze egy centit, viszont a rugózási komfort fényéveket gyarapodott.