Tagok >> Tommy sk >> 166 2,4 JTD >> Blog
- Típus:166 2,4 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:sötét barna
Ahogy azt az előző blogomban emlitettem utánna jártam kicsit a kiszerelt PU szilentes lengőkarnak...Amit megállapitottam hogy a perselyek külseje meg van kopva ami egyet jelenthet hogy mozgott a szilentben a nagy erőhatásokra ,a probléma oka valószinűleg a nem méretpontos perselyek belső átmérője mivel ugy kellet belepréselni az összekötő csavart ami annyira szorult hogy a perselyek fel -le elforogtak és valószinűleg ez okozta a nyöszörgő hangot,továbbá erőteljes kopások vannak az alátéteken ami szintén hozzájárulhatott a nyüszögéshez,egyébként a lengőkar még a gyári TRW a gömbcsukló kivételesen nagyon jó állapotban van még ..amin megis lepődtem,visszatérve a perselyekhez 2 megoldás jutott eszembe:első... felfúrni picit a perselyeket hogy ne szoruljon a csavar bennük,második... esetleg a gyári szilentek perselyeit beszerelni valahogy...amint meghal az utánngyártott lengőkarom nekiállok a projektnak...