Mutasd

>> Egyéb2013-11-08

Ahogy azt az előző blogomban emlitettem utánna jártam kicsit a kiszerelt PU szilentes lengőkarnak...Amit megállapitottam hogy a perselyek külseje meg van kopva ami egyet jelenthet hogy mozgott a szilentben a nagy erőhatásokra ,a probléma oka valószinűleg a nem méretpontos perselyek belső átmérője mivel ugy kellet belepréselni az összekötő csavart ami annyira szorult hogy a perselyek fel -le elforogtak és valószinűleg ez okozta a nyöszörgő hangot,továbbá erőteljes kopások vannak az alátéteken ami szintén hozzájárulhatott a nyüszögéshez,egyébként a lengőkar még a gyári TRW a gömbcsukló kivételesen nagyon jó állapotban van még ..amin megis lepődtem,visszatérve a perselyekhez 2 megoldás jutott eszembe:első... felfúrni picit a perselyeket hogy ne szoruljon a csavar bennük,második... esetleg a gyári szilentek perselyeit beszerelni valahogy...amint meghal az utánngyártott lengőkarom nekiállok a projektnak...