Tagok >> Kócosw >> 156 2.4 JTD SW Black shark >> Blog
- Típus:156 2.4 JTD SW Black shark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Nero
Nemrégiben írtam hogy kiszereltettem a hifit a csomagtérböl.azóta hiányérzetem volt.ennek a tegnapi nappal vége.egy egyszerüsített csomagtérbarátabb hifi a régi komponensekböl.nem veletlen maradtak a kábelek a kocsiban anno.sejtettem hogy ez lesz.miután senki nem vitte el a komponenseket ,szórakoztatnak engem tovább.a hammer mély kapott egy új ezùttal reflex rendszerü ládát speak on csatival a könnyü kiszerelhetöség miatt
Hosszu ideje tervben volt es vegre megoldodott.A cápa teli felnistöl mindenestöl matol beköltözött az uj házába.
A cápa miutan feltettem a 17 es gurulokat ugy döntött, hogy szambatancosnöket megszegyenitö modon riszalni kezdi a hatso felet...ez csak egy dologra engedett következtetni, hogy erös 50000 km utan a hatso keresztlengök ismet elfaradtak.Igy is volt.Mind a 4 kukas volt.A csere 1,5 ora alatt megvolt.
Ezuton is sok szeretettel üdvözlöm a közutkezelöt!
km: 251400
Az utolso hazauton eszre vettem hogy nem spriccel aminek spriccelni kene.Nemi meregetes utan kiderült moso motorja adta be a kulcsot.Mivel ujfent vissza kellett indulnom ablakmoso nelkül szivas lett volna,igy gyors megoldast kellett talalni.
A megoldast Dévid cartärs szolgältatta.Neki volt egy a regi TS eben elfekvöben.Igaz a hätsoablak moso miatt nemi elteres volt,plusz letört a nyomo oldalrol a kis csöve,de mivel a fiatalemberrel nem ismerünk lehetetlent, es Mac Gyver en nöttünk fel igy ez nem jelenthetett akadälyt.Nemi mókolas utän mär ment is a helyere.Elöbb utobb viszont szereznem kell egy hätso ablakmososat,de egyenlöre tökeletesen megfelel hacsak az elsöket mossa.
Dévid barátomnak ezuton is köszönöm a házhoz szallitast!
GT cartársnak hála,kaptam szèp ùj logómatricàkat.sikerült öket rendesen felragasztanom.A fèlig offosra is elkészítette öket.Külön köszönet.A logókra kaptam a thesis fóliázásakor a szabófoliánál védöfóliákat amik felkerültek a logókra.Gt cartárs mègegyszer köszi a fàradozàsaid.
Mivel egyre gyakrabban kellett volna a csomagtartó,így a hifi kikerül onnan.Valószínü elöbb utóbb egy aktiv láda költözik bele.A cuccok eladók,és az adok veszekben találhatók.
A kupplung némileg megfáradt,így frissítésre került sor.Szerkezet,kinyomó,tárcsa,kettöstömegü.Visszatért a nyomatèk hiányzó rèsze.Köszi Jata.Legutsó utamon a 2 elsö fékbetèt lerùgta a súrlódófelületet amit hangos morgással jelzett.Szintèn cserére került.
munkámból fakadóan újfent sokat kell úton lennem,és autópályázásra kellett egy kocsit szerezni ami hosszú útra kényelmes megoldást nyújt.Első sorban természetesen az alfák felé terelődött figyelmem, ezen belül a 166 volt a lehetseges opcio.Motor nem volt kérdés 2,4 20 szelepes Mjet.Váltóban elkezdtem automatákat is nézni.2006-2007 es évjáratot kerestem.Június óta a mobile.de-n es a használtauto.hu-n töltöttem szabadidőm java részét, ezen kívül több cartársnál is érdeklődtem a kiszemelt feltételek alapján érintett dolgok után (motor, váltó,etc). Ezúton is köszönöm infóikat.Sajnos hosszú idő után sem találtam egy olyan gépet ami 150000 km alatt volt és a szervízkönyv nem veszett el,mindegy hogy idehaza vagy külföldön volt az auto.Novemberben gondoltam egy nagyot,es egy másik olasz márka esetlegesen megfelelő típusait is megneztem.Ekkor akadt meg a szemem egy szintén nem minden utcasarkon kanyargó gyönyörű vason.Fekete metál,minden széppel jóval.Kis utánajárás után kiderült hogy az általam kiválasztott 2.4 Mjettel es japo 5 gangos ótómatával szerelik (mint a 166 okat), így a kísértés győzött.Megérkezett a második olasz a családba egy Lancia Thesis Emblema személyében, a "racer" mellé egy "cruiser" jött.
Remélem sok problémamentes kilometert tudhatunk a jövőben magunk mögött az uj jövevénnyel, akit mimásként is nevezhetnénk, mint fekete bálna.
Így nálam is beigazolódott a mondás miszerint, "az egy olasz vasnál csak a kettő a jobb..." :)
Kishíján újfent őrületbe kergettek a sivító első tengelycsapágyak .Mese nem volt menniük kellett.Gondoltam nem lesz gon,szerszamkészlet jóapáméknál profi,van minden 52-es méretig.Gondoltam...kiderült ugyanis hogy arra nem gondoltam hogy a tengelyen a rögzítőanya körül egy kups perem található és a rendes méretű crovafej.Szerencsére egyik ismerős kitudott segíteni egy ezen okbol fokolt végű crovával.ezek után már nemvolt fennakadás, régi csapágyak landoltak a vasgyűjtőknél.
Az ujak már kussolnak és teszi ka dolgukat.