Mutasd

>> Egyéb2014-08-13

Megtörtént a 16" -ra átállás.

>> Tuning és extra2014-08-11

Nemrégiben írtam hogy kiszereltettem a hifit a csomagtérböl.azóta hiányérzetem volt.ennek a tegnapi nappal vége.egy egyszerüsített csomagtérbarátabb hifi a régi komponensekböl.nem veletlen maradtak a kábelek a kocsiban anno.sejtettem hogy ez lesz.miután senki nem vitte el a komponenseket ,szórakoztatnak engem tovább.a hammer mély kapott egy új ezùttal reflex rendszerü ládát speak on csatival a könnyü kiszerelhetöség miatt

 
>> Egyéb2014-06-10

Hosszu ideje tervben volt es vegre megoldodott.A cápa teli felnistöl mindenestöl matol beköltözött az uj házába.

 
>> Szerviz2014-06-04

A cápa miutan feltettem a 17 es gurulokat ugy döntött, hogy szambatancosnöket megszegyenitö modon riszalni kezdi a hatso felet...ez csak egy dologra engedett következtetni, hogy erös 50000 km utan a hatso keresztlengök ismet elfaradtak.Igy is volt.Mind a 4 kukas volt.A csere 1,5 ora alatt megvolt.
Ezuton is sok szeretettel üdvözlöm a közutkezelöt!
km: 251400

>> Szerviz2014-03-02

Az utolso hazauton eszre vettem hogy nem spriccel aminek spriccelni kene.Nemi meregetes utan kiderült moso motorja adta be a kulcsot.Mivel ujfent vissza kellett indulnom ablakmoso nelkül szivas lett volna,igy gyors megoldast kellett talalni.
A megoldast Dévid cartärs szolgältatta.Neki volt egy a regi TS eben elfekvöben.Igaz a hätsoablak moso miatt nemi elteres volt,plusz letört a nyomo oldalrol a kis csöve,de mivel a fiatalemberrel nem ismerünk lehetetlent, es Mac Gyver en nöttünk fel igy ez nem jelenthetett akadälyt.Nemi mókolas utän mär ment is a helyere.Elöbb utobb viszont szereznem kell egy hätso ablakmososat,de egyenlöre tökeletesen megfelel hacsak az elsöket mossa.
Dévid barátomnak ezuton is köszönöm a házhoz szallitast!

 
>> Egyéb2013-12-24

GT cartársnak hála,kaptam szèp ùj logómatricàkat.sikerült öket rendesen felragasztanom.A fèlig offosra is elkészítette öket.Külön köszönet.A logókra kaptam a thesis fóliázásakor a szabófoliánál védöfóliákat amik felkerültek a logókra.Gt cartárs mègegyszer köszi a fàradozàsaid.

>> Tuning és extra2013-12-21

Mivel egyre gyakrabban kellett volna a csomagtartó,így a hifi kikerül onnan.Valószínü elöbb utóbb egy aktiv láda költözik bele.A cuccok eladók,és az adok veszekben találhatók.

 
>> Szerviz2013-12-21

A kupplung némileg megfáradt,így frissítésre került sor.Szerkezet,kinyomó,tárcsa,kettöstömegü.Visszatért a nyomatèk hiányzó rèsze.Köszi Jata.Legutsó utamon a 2 elsö fékbetèt lerùgta a súrlódófelületet amit hangos morgással jelzett.Szintèn cserére került.

>> Esemény2013-12-14

munkámból fakadóan újfent sokat kell úton lennem,és autópályázásra kellett egy kocsit szerezni ami hosszú útra kényelmes megoldást nyújt.Első sorban természetesen az alfák felé terelődött figyelmem, ezen belül a 166 volt a lehetseges opcio.Motor nem volt kérdés 2,4 20 szelepes Mjet.Váltóban elkezdtem automatákat is nézni.2006-2007 es évjáratot kerestem.Június óta a mobile.de-n es a használtauto.hu-n töltöttem szabadidőm java részét, ezen kívül több cartársnál is érdeklődtem a kiszemelt feltételek alapján érintett dolgok után (motor, váltó,etc). Ezúton is köszönöm infóikat.Sajnos hosszú idő után sem találtam egy olyan gépet ami 150000 km alatt volt és a szervízkönyv nem veszett el,mindegy hogy idehaza vagy külföldön volt az auto.Novemberben gondoltam egy nagyot,es egy másik olasz márka esetlegesen megfelelő típusait is megneztem.Ekkor akadt meg a szemem egy szintén nem minden utcasarkon kanyargó gyönyörű vason.Fekete metál,minden széppel jóval.Kis utánajárás után kiderült hogy az általam kiválasztott 2.4 Mjettel es japo 5 gangos ótómatával szerelik (mint a 166 okat), így a kísértés győzött.Megérkezett a második olasz a családba egy Lancia Thesis Emblema személyében, a "racer" mellé egy "cruiser" jött.
Remélem sok problémamentes kilometert tudhatunk a jövőben magunk mögött az uj jövevénnyel, akit mimásként is nevezhetnénk, mint fekete bálna.
Így nálam is beigazolódott a mondás miszerint, "az egy olasz vasnál csak a kettő a jobb..." :)

 
>> Szerviz2013-11-24

Kishíján újfent őrületbe kergettek a sivító első tengelycsapágyak .Mese nem volt menniük kellett.Gondoltam nem lesz gon,szerszamkészlet jóapáméknál profi,van minden 52-es méretig.Gondoltam...kiderült ugyanis hogy arra nem gondoltam hogy a tengelyen a rögzítőanya körül egy kups perem található és a rendes méretű crovafej.Szerencsére egyik ismerős kitudott segíteni egy ezen okbol fokolt végű crovával.ezek után már nemvolt fennakadás, régi csapágyak landoltak a vasgyűjtőknél.
Az ujak már kussolnak és teszi ka dolgukat.