Ma minden a helyere került. Az install erdekessege a Ground Zero duplaszett hajtasa.
A duplaszett egy hangvaltoval rendelkezik. A sracokkal Kisbéren ugy beszéltük meg ,hogy a Hertz hidalva oldalanként hajtja a duplaszetteket.Nemkis dinamikat kölcsönöz ez a hajtasi mod :)))Folyton azon van,hogy lelökje a gyari hangszororacsot...
A Ground Zero monoblokk hajtja a Ranbow Hammer 10" ládát.
A JVC pedig Audison drotokon keresztük szallitja a jeleket az erösitök fele.Az erösitök tapellatasat 2db 0.8 F-os Audison kondi vegzi 16-os es 10-es Audison FPK tapkabeleken keresztül.
Valamint az Eonon kandikamera is felkerült a rendszám föle.
Igy allt össze a rendszer.Jopar honap tervezgetesenek,keresgelesenek eredmenye keppen.
Köszönet a beszerzesekert Janosnak, a beszerelesert Tamasnak, es a többi segitsegert , Krisztinámnak, Edesapamnak, Lajos bacsinak, es Rolinak.
Beepült a hifi.Az elemek a következök lettek.
Fejegyseg: JVC KD AVX44
Elsö es hatso szett: Ground Zero GZTC 265T duplaszett
Melylada: Zart lada 10" os Rainbow Hammer hangszoroval.
Erösitö szetthez: Hertz EP4
Erösitö a ladanak: Ground Zero GZTA 2500 TX.
Kondik: 2X Audison Connection BSF 0.8F
Es ami nem latszik: Audison Connection FPK 600, ill FPK 300 kabelszett.Es Audison RCA-k.
Eonon 743 tolatokamera.
A beepites majd 4 napot vett igenybe.
A legtöbb problemat a magassugarzo gyari helyre törtenö beepitese,valamint a tapkabelek tüzfalon törtenö atvezetesenek megfelelö helyenek megtalalasa.
Köszönettel a cuccokert ,es a beepitesert kisberre az MP3 autohifis fiuknak.
A csomagatrto allapota meg alakul (a vegleges design kialakitasa jön meg) az mar teljes mertekben ram var.
Amit tudtam,a bitulapozasnak a nyaron megkell törtenni,mert minden rezeg.De ezt ilyen hidegben nem mertem bevallalni...addig zörgünk...
A kocsi meg mindig beepites alatt (utolso info szerint a bal oldal is kesz,az erőlködök es a kondik vannak soron, holnap tolatokamera,es kesz,mar alig varom...),es hogy ense unatkozzak estenkent otthon festegetek.
Vegre kiprobalhattam a Rainbow scarab festeket,es a Kicker agereessiv racs esett eme müvelet aldozatava.Tervek szerint ez fogja disziteni a csomagtartoban szolgalo melyládát. Sztem nem lett rossz...
A kocsi meg a hifibeepites alatt áll igy en a masik vaganyon intezem a dolgokat.
A mai napon a lampak es indexek szine is hozza lett passziva a kocsiehoz..igy mar jobban fognak passzolni a gep szinehez.
(közben info a hifibeépitesről: a kocsi jobb oldala kesz )
A pollenszüröt is ki kellett cserelnem,előző tulaj szerint 2008 marciusaban cserelte..
Hat nemtom..eleg mocskos volt...
Ma megkezdődött a bontas.Minden hifi első lepese: szedd szet az autot,es huzz bele kabelt (kabeleket...) Nekem a mai napon bekerült az Audison FPK600 a Ground Zeronak, a Hertz EP 4 pedig az Audison FPK300 kabelszettjet kapja.
Holnap jön a mardek.
"Egy fecske nem csinal nyarat !" szol a közmondas..
Az első fecsket gyorsan követte egy masik,hatha megjön a nyar is :)
Az első fecske a Ground Zero GZTA 2500 TX.
A masodik a Hertz EP4.
Rövid kiruccanas az olaszautobontoban tatan eredmenyezett egy stabilizatort,egy gazpedalelmozdulas erzekelőt,es egy csomagterhalot.
ar egy 20-as +egy zacsi csoki :)
Hosszas szenvedes es felrecentirozas utan ujra lehet közlekedni a vassal.
Édesapam elvitte haveromhoz aki rendesen kicentirozta a görgöket a vason.
Volt munkaja vele bőven...
Ja és lekerültek vegleg az egyik gyenge pillanatomban vasarolt es felrakott (sokak altal joggal cikizett) disztarcsak... :o))
Megerkeztek a rainbow scarab flip-flop festekek,effekt lakkok,ill. fedölakkok.