Kicsit ätszabtam az Alfacity matricät,mert nem akartam a fel autot betakarni vele.
igy 2 reszelte került fel a hatso ablakra,a harmadik közepsö resze a szekrenybe kerül kesöbbi felhasznalasra :)
Hosszas szenvedes -ami az ällando biztositekcsereket jelenti az egycsatornäs erösitöben- vegetert ...
GTVili cartärs rävezetesevel es a luzer manual ättanulmänyozäsäval meglett a hiba.Megprobältuk hidalni az egycsatornäs erösitöt..megtevesztett minket bekötesnel a 4 kimenet...
Hamär bontottam az installt megkerestem a Hertz EP4 helyes beällitäsait is.Uh mostmärcsak a hangoläs van hätra.
Vegre ujra felkerültek a Dotz felnik a Vredestein nyäri gumikkal. Lehet ujra hasitani,es a kanyarokat rendesen bevenni...Es a vas ujra dögösen virit.
2 hete arra lettem figyelmes hogy az eddíg szépen duruzsoló soros ötösből "traktror" lett.Hamar meglett(ek) a ludas(ok).A szíjfeszítők adtak a fül számára nemtúl élvezetes koncertet.Mikor megnéztük őket kiderült hogy a főtengelyszíjtárcsa csillapítása is megette már a kenyere javát, úh egy hétig tojással a jobb pedál alatt autóztam meghazudtolva önmagam.Ennek mától vége! A fekete cápa újra régi hangján dörmög,és okoz meglepetéseket a benzinégetőknek a sötét oldalról ;o)
Köszönet Erhard cartársnak az alkatrészekért,és a szerelőnek (Két Berki Bt) az újabb kiváló munkáért.
Ismét aktuálissá vált az olajcsere,és még volt egy félkész alsó toronymerevítő projekt Skull cartárssal. Skull cartárs invitálására meglátogattuk őt a ( számomra ) kimondhatatlan nevű településen. Sikerült megoldani az olajcserét,illetve az alsó toronymerevítő is elkészült.
Ezer köszönet Skullnak a segítségért,és a felajánlásért, valamint Dévidnek a navigálást.
Jókis nap volt,remélem leszmég lehetőség ilyen találkákra.
Gondoltam egyet,és kollegám ajánlására (hajtogatta hogy van olyan mint egy xenon) beszereztem Osram Night Breaker izzókat,mondom míg elül a xenonháború beteszem ezeket.Majd miután bekapcsoltam a lámpát egyikben xenon,másikban nájtbréker ,visszais csomagoltam a nájtbrékereket a dobozukba. Inkább marad a xenon. A refibe viszont bekerültek a H1-esek,tény hogy nem világítanak rosszul (jobbak mint a sima izzók az tuti),de azért nem xenon.
Elkészültek a csomagtérben a takarólapok,így úgy néz ki minhta misem történt volna a csomagtérben :) Szabadon pakolható minden.
Tegnap este sikerült egy defektet "beszerezni" a bal hátsó keréken (az amúgy is nemtúljó állapotú gumit -mivel más lehetőség nem volt 1 jó km-tert gyalogoltattam-, uh az már fel nem kerül a gépre,a párjával együtt... :oS ,majd jövőre új gumik ..) .Mivel gumi nincs tartalékban az alukra ,ezért újra felugrottak a randa lemezek..már maradnak is tavaszig (az alacsonyabb fogyasztással együtt :)).
Hosszú tervezgetés és lehetőségek latolgatása után megépült a végleges install Lénárd barátom hathatós támogatásával (anyagbeszerzés stb,stb).
Ugy próbáltam "megálmodni" a rendszert hogy csomagtartó is maradjon,meg a hifi is stabilan a helyén legyen (3D ben egy nyersvázlat méretekkel,némi anyagkalkuláció). A rendszer elemei nem változtak (olvashatók egy régebbi blogbejegyzésemben).
Azthiszeszem sikerült egy elég jó kompromisszumos megoldást kiötölni.
Alul készült egy boboz a 2 erősítőnek,és a 2 kondinak flip flop festéssel, és egy fedlap kárpitozva ,plexiüvegekkel (a plexikre takarolapok készültek,ill. készülnek,így ha pakolni kell rájuk felugranak a takarólapok és nem karcolódik a plexi).
Egy komplett napba telt 2 embernek,valamint 2 óra ma reggel még magamnak kábelek gyors (nem végleges) elrendezgetése, láda magasságának beállitása,stb stb.
Az install bővülni fog 2 hűtőventillátorral (már beépítve,de nincs még bekötve ,relé fogja kapcsolni),valamint 2 kék neon világítással ami majd a csomagtérvilágítására lesz rákötve. (valószínű húzodni fog tavaszig,addíg nemhiszem hogy túlmelegszik a rendszer :)))
Nemkis munka volt,de sztem megérte.Ezer köszönet mégegyszer Lénárd barátomnak a segítségéert,illetve Laci barátomnak a helyszín biztosításáért (fütött műhely minden felszereléssel).
Tavasszal bajban leszek...Miutan elkeszült a hiányzó tehermentesítő gyűrű feldobtam a Zender Dynamic felniken a téligumikat.Tavasszal bajban leszek le vegyem e őket :)) 17*8,5-es felniken 205/50 es pacskerok csücsülnek.
Sztem nemkicsit jol nez ki... jöhet a tél...