A heten megvolt a 190000. km is, a kep nemtul jo de tän läthato.
Elvittem a kocsit egy fullos mindent magaban foglalo mosasra (alvaz, viasz,etc...)
Megvettem az idei autopalyamatricakat a magyar ill. osztrak palyara.
Miertis ne teremszetesen a magyar nagysagrandekkel dragabb..hihetetlen....
A repedt szélvédő cseréje esedékes volt az új pályamatrica felkerülése előtt.
Színezett üveg,meg sötétítőcsík a tetején,így a fóliacsík megspórolva.
Indulás Várpalotára, kis probléma útközben.A coolercsere után visszatértek a lovak,és ennek tanúbizonyságát adták.A csere után a zsíros felületen a gumi levegőcső rögzítése nem sikerült tökéletesen,es egy előzéskor visszakapcsolás után leköpte a csövet a pillangószelep előtt :) Gyorsan orvosoltuk a problémát és folytattuk utunkat Csöri felé.
Csörinél jobb első felső lengőkar, jobbhátsó keresztlengőcsere, fékolajcsere, gázolajszűrőcsere valamint a 4. hengernél izzítógyertyacsere volt.
Ismét köszönjük a kiváló munkát Csöriéknek!
KM: 188000
Ma a fagy ellenére tovább tevékenykedtünk.Olajcsere volt.
Valamint kicserélük Rolikával az intercoolert is amit az előző tulaj zuzott meg a képek szerint...Valamint kivágtam egy nyílást a cooler alá hogy beáramolhasson a levegő :) Köszi a coolert Jata! :D
KM:187780
Ma a hideg de napos idő örömére úgy döntöttem nem tétlenkedek és nekiugrok egykis szervíznek...
Az LMM-et féktisztítóval lekezeltem,hogy féktelenül áramolhasson át rajta a szükséges mennyiségű levegő.
Az EGR még nálam nemvolt kitisztítva,ahogy elnéztem az előző tulajnál sem.
Zsíroldó (gumikesztyűben!), víz ,és WD40 után vártam az eredményét a munkámnak...
Megdőbbentő az eredmény..nem gondoltam hogy ennyit ért ez a 2 órás munka...
A vas sokkal egyenletesebben húz,gyorsabb gázreakció...Megérte a munka...Sűrűbben csinálom majd.
Km: 187775
Hosszú ideje már hogy az airbag visszajeője büszkén tündököl a müszerfalon.Csörinél hibakódkiolvasás eredménye : légzsákindító hiba. Csöri mondta bontsam ki az indítot es kezdünk vele valamit.
Ma olyan szép idő van,és jokedvem is volt nekiálltam.Kibontottam de mivel többen ajanlottak hogy böngesszem át az összes csatit ígyhát megtettem aztis...Meglett az eredmény is.
Nem világit a visszajelző,uh. öröm és bódottá!
Mivel ez igy összejött nekibátorodtam és kitakaritottam a levegőszűrőt is :)
Közben boltoltam fékolajat, motorolajat, olaj,és gázolajszűrőket is..idővel arra is sort keritek...
km 186700
Hosszú idő után énis odaértem végre Várpalotára Dévid cartárs kíséretében Csöri-hez.
Az eddig ABS relé hibaként diagnosztizált problémáról 5 perc alatt kiderítette hogy egy filléres biztosíték okozta a hibajelet.
Átnézte a vasat teljesen.Elöl egy jobb felső lengőkar,meg a 2 jobb hátsó keresztlengőkar lesz cserés.
Valamint még kikell bontani az abs vezérlőt és megnézzük mit lehet tenni.
köszönjük a segítséget és a jo beszélgetést.sztem még lesz rá lehetőség a jövőben is.
Sort keritettem egy lámpacserere ,mivel a xenon mig bentvolt jol lättam az utángyártottal de beálllitása nem sikerült sosem rendesen.
Igy megvettem Polo cartárstol a feketere fujt belsejü gyári lámpákat.Köszi a segitsegert Polo! :) Jah es a lökös LESZEDESE NELKÜL megoldottuk a müveletet.Uh a "legenda" hogy a lampa cserelhetö a lökös leszedese nelkül igaznak bizonyult :)
Esetleg akit erdekel a Depo GTA optikás lámpa, es kedve van a beállitással játszani jelezzen,megegyezünk az árban.
Egyik nap arra lettem figyelmes hogy a csomagterrolo nem huzodik vissza.
Egy kis szerviz utän mint az uj.Csak a tengely vegen a tengelyrögzitö ugrott ki.
Ponyva felteker,rugo ujrspanol,visszatettem a tengelyrögzitöt,es kesz is.