Mint sok helyen nálam is felmerült a kérdés hogy mi légyen az autóval.Fiatalabb nem lesz, a jövő évi műszakira esedékes lenne némi update, de mielőtt nekiugranék tudni akartam milyen a konzisztencia.Már Csörivel tárgyaltam az esedékes cserealany témájában (kinéztem németben egy jóképű cw-t ), de arra jutottam hogy nemnagyon érdemes cserélnem...Ezúton is köszönöm Csörinek a fontos infókat.Ezek után meglátogattam Jata cartárst, csavarhúzóval alá a vasnak és böködés következett, és örültem. 2 apró hely volt a bal és jobb hátsó ajtó alatti területen a küszöbnél ahol a rozsda megkezdte a nem hálás tevékenységét,ezen kívül csak kis felületi rozsda.Ezzel a cápa biztosította magának a következő éveket a családban.Úgysem nagyon akarnánk megválni tőle..hozzánk nőtt... Vannak tervek a jövő évre vele és mivel a bázis jó, lehet rá építeni.
Ismét elérkezett az idő a szokásos puceválásokra.
EGR, LMM, levegőszűrő kipucolva,lekezelve, újra jól veszi a gázt a gép és nem torpan meg.
Km: 252100
Miután jó állapotúnak ítéltük a padlólemezt, és a küszöböt, úgy gondoltam hogy ez így is maradjon tenni kell vmit. Levonultam drótkefével, kisflexel drótkoronggal.2 réteg rozsdaátalakítót küldtem rá, majd eztán majd egy kiló bitumenes alvázvédőt 2 rétegben,a veszélyeztetett helyeken még többben.Ezen kívül ráfújtam 1,5 doboz alvázvédő sprayt a problémás helyekre.
Nemrégiben írtam hogy kiszereltettem a hifit a csomagtérböl.azóta hiányérzetem volt.ennek a tegnapi nappal vége.egy egyszerüsített csomagtérbarátabb hifi a régi komponensekböl.nem veletlen maradtak a kábelek a kocsiban anno.sejtettem hogy ez lesz.miután senki nem vitte el a komponenseket ,szórakoztatnak engem tovább.a hammer mély kapott egy új ezùttal reflex rendszerü ládát speak on csatival a könnyü kiszerelhetöség miatt
Hosszu ideje tervben volt es vegre megoldodott.A cápa teli felnistöl mindenestöl matol beköltözött az uj házába.
A cápa miutan feltettem a 17 es gurulokat ugy döntött, hogy szambatancosnöket megszegyenitö modon riszalni kezdi a hatso felet...ez csak egy dologra engedett következtetni, hogy erös 50000 km utan a hatso keresztlengök ismet elfaradtak.Igy is volt.Mind a 4 kukas volt.A csere 1,5 ora alatt megvolt.
Ezuton is sok szeretettel üdvözlöm a közutkezelöt!
km: 251400
Az utolso hazauton eszre vettem hogy nem spriccel aminek spriccelni kene.Nemi meregetes utan kiderült moso motorja adta be a kulcsot.Mivel ujfent vissza kellett indulnom ablakmoso nelkül szivas lett volna,igy gyors megoldast kellett talalni.
A megoldast Dévid cartärs szolgältatta.Neki volt egy a regi TS eben elfekvöben.Igaz a hätsoablak moso miatt nemi elteres volt,plusz letört a nyomo oldalrol a kis csöve,de mivel a fiatalemberrel nem ismerünk lehetetlent, es Mac Gyver en nöttünk fel igy ez nem jelenthetett akadälyt.Nemi mókolas utän mär ment is a helyere.Elöbb utobb viszont szereznem kell egy hätso ablakmososat,de egyenlöre tökeletesen megfelel hacsak az elsöket mossa.
Dévid barátomnak ezuton is köszönöm a házhoz szallitast!
GT cartársnak hála,kaptam szèp ùj logómatricàkat.sikerült öket rendesen felragasztanom.A fèlig offosra is elkészítette öket.Külön köszönet.A logókra kaptam a thesis fóliázásakor a szabófoliánál védöfóliákat amik felkerültek a logókra.Gt cartárs mègegyszer köszi a fàradozàsaid.
Mivel egyre gyakrabban kellett volna a csomagtartó,így a hifi kikerül onnan.Valószínü elöbb utóbb egy aktiv láda költözik bele.A cuccok eladók,és az adok veszekben találhatók.