Mutasd

>> Tuning és extra2010-05-17

Na, kb. egy hete annyi a full széria Q4-nek. Elkezdtek hanyatlani a lengéscsillapítóim, gyakorlatilag kettő teljesen eltávozott, szóval új kellett. És ha már csere, akkor adjuk meg a módját. Kiokosítottam magam a netről és a témában nálam jártasabbakkal is elbeszélgettem, ergo immáron fejben futóműépitésben nagykirály vagyok. Tehát a megoldás: Koni sport gátlók és 25-30% erősebb rugók. Hogy ne kerüljön lejjebb (nem tudnék leállni a garázsba, meg különbenis) elöl feljebb lett hegesztve a rugótányér, hátulra meg távtartókat raktunk. Az eredmény: jó úton tökéletes, nagyon tetszik. Rosszabb aszfalton az eleje oké, a hátulja határeset. Ha a hátsó sor is foglalt, ami nálam nem szokott előfordulni, a hátulja határozottan nem jó, hamar felüt. Egyébként kanyarkirály! Sokkal jobb, mint amilyen volt! Költségek: Gátlók: 110e, rugók: 45e, átalakitások, távtartók, beépítés: 35e.